Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som noe de finner på en fjern planet i Star Wars. Naboklanen til de slemme bamsene liksom.

Utrolig bra! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg er hestejente, men hallo!!!

Skrevet

Hva mener du, kjenner du ikke hvordan vi er knyttet sammen i evig vennskap og det utrolig sterke båndet mellom alle oss hestefolk ved å trykke på share-knappen, altså? :fnise:

Skrevet

Hva mener du, kjenner du ikke hvordan vi er knyttet sammen i evig vennskap og det utrolig sterke båndet mellom alle oss hestefolk ved å trykke på share-knappen, altså? :fnise:

Haha, igrunnen ikke! Dessuten var det ganske mye her jeg overhodet ikke kjente meg igjen i, gitt! ;)

Skrevet

"like if you shower naked"

Under bilde av en dusj er det disse kommentarene.

"Lyst til å ha 3000000 venner? Del dette bilde. Legge meg til som venn. Og se hva som skjer!"

Wtf dame!

Skrevet (endret)

Hva mener du, kjenner du ikke hvordan vi er knyttet sammen i evig vennskap og det utrolig sterke båndet mellom alle oss hestefolk ved å trykke på share-knappen, altså?

Hurra, nå er vi venner for alltid! :hjerte::hjertesmil::cowboy:

Endret av Aranciata
  • Liker 3
Skrevet

Ikke akkurat status, men relatert til Facebook så synes jeg det er forferdelig pinlig når jeg ser par som har felles konto. Heldigvis har jeg ingen parkontoer på vennelisten min (hadde ikke akseptert forespørselen).

:)

• Liker 8
Skrevet

Typen "Ja, da har man vaska huset og nå er det senga som venter før jobb i morgen..."

Å FY SØREN SÅ INTERESSANT! :smilorange:

• Liker 3
Skrevet

Typen "Ja, da har man vaska huset og nå er det senga som venter før jobb i morgen..."

Å FY SØREN SÅ INTERESSANT! :smilorange:

Og det aller verste med denne typen statuser er at folk omtaler seg selv som "man". Helt grusomt. Er det ikke like greit å si jeg/eg når man snakker om seg selv?

• Liker 2
Gjest blah blah
Skrevet

Akkurat nå er det slike statuser som alle selvfølgelig skal melde om:

"Det snøøøør"

"Æsj vinteren kom i år også"

"Det snøøør"

"Faen det snør"

"Jippi det snør"

"Og der forsvant snøen"

"Endelig forsvant snøen"

Ja, osv osv

• Liker 4
Skrevet (endret)

Og det aller verste med denne typen statuser er at folk omtaler seg selv som "man". Helt grusomt. Er det ikke like greit å si jeg/eg når man snakker om seg selv?

Ja, hvorfor er det så mange som gjor det?? Forstår ikke den greie i det hele tatt!

Endret av Aranciata
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Ikke akkurat status, men relatert til Facebook så synes jeg det er forferdelig pinlig når jeg ser par som har felles konto. Heldigvis har jeg ingen parkontoer på vennelisten min (hadde ikke akseptert forespørselen).

:)

Helt klart det mest brutale man kan komme over på facebook. Lager en bekjent noe sånt sletter jeg han/hun fra livet mitt.

• Liker 1
Skrevet

Alle værmeldingene på Facebook. Ja, jeg har fått med meg at det er snø ute..

Alle de folka som lever DE perfekte livene, med herlig familie, gode unger, og DEN perfekte mannen. Du lurer ikke meg.

"Lik hvis du kjenner noen som"-....

"Lik bildet mitt, så liker jeg ditt"

"Add meg på snapchat :)" hva faen er snapchat?

Også har jeg ei som er 45 år ish, men som kler seg som om hun var 14 år. Jeg blir flau, siden det er familie..

Skrevet

De som lager egne profiler til kjældyrene sine og sender venneforespørsler til alle og enhver...

• Liker 6
Skrevet

Har en på vennelista som hele tiden skriver hva han skal se på TV....Blir litt tragikomisk

"Senkveld og Golden Goal........:) Va mær action på en fredag når i va UNG !!"

"Cæsar, Jakten på Kjerligheten Matchball Mandag og 71 Grader Nord , Mandags Kvelden sin det :)"

"COVER ME :) Kongeprogram"

• Liker 2
Skrevet

I dag mens jeg spiste lunsj fikk jeg denne servert: Has a poorly baby boy-keeps saying "owwww" (...) He pointed to his head and his dad said he had a few loose nappies yesterday...

Spennende. Har ungen din diaré, ja? Fascinerende. Spesielt til lunsj.

• Liker 2
Skrevet

- Mennesker som konstant skryter av seg selv i statusene sine. Noen ganger er greit, men ikke når det det nærmest daglig meldes om at vedkommende har fått toppkarakter. Jeg får gode karakterer selv, men har ikke behov for å poste alle karakterer på Facebook.

- Kryptiske statuser. "Ja, nå vet jeg i alle fall hvem jeg IKKE kan stole på!!!!"

• Liker 6
Skrevet

tilbake til de med under én promille av engelskspråklige /internasjonale venner på Facebook, men som allikevel publiserer alt på en veldig alternativ engelsk

" I AM SO TIRED AFTER TRAINING I CULD DIE.

Hehe. Now Im going to eat pizza be for I get to sleep. Hehehe "

• Liker 2
Skrevet

- Mennesker som konstant skryter av seg selv i statusene sine. Noen ganger er greit, men ikke når det det nærmest daglig meldes om at vedkommende har fått toppkarakter. Jeg får gode karakterer selv, men har ikke behov for å poste alle karakterer på Facebook.

- Kryptiske statuser. "Ja, nå vet jeg i alle fall hvem jeg IKKE kan stole på!!!!"

Og om noen mot formodning skulle spørre hva det gjelder:

"Kan ikke skrive her, sender deg en melding".

Hvis de i hele tatt svarer da :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...