Larry Croft Skrevet 22. november 2011 #1081 Skrevet 22. november 2011 Kjører i kveld *nummer* Også har vi de som hinter om at noe er galt og skriver "jaja"
Gjest ThatWoodcut Skrevet 22. november 2011 #1082 Skrevet 22. november 2011 Det er ikke noe jeg går og irriterer meg grenseløst over, men jeg synes det blir litt dumt for det er faktisk ikke sant; en kollega/venninne av meg overdriver alltid i statusene sine. F.eks. den gangen noen av oss på jobben ble intervjuet pga. en episode vi hadde vært midt oppi og taklet veldig bra. Hun var ikke på jobb under den episoden, hadde ingenting med den å gjøre i det hele tatt og den eneste grunnen til at hun fikk med seg intervjuet var fordi hun jobbet den dagen. Statusen hennes da intervjuet var ferdig var "Da har jeg blitt intervjuet i to timer, og blitt tatt masse bilder av. Håper artiklen blir bra!" 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1083 Skrevet 22. november 2011 Kjører i kveld *nummer* Også har vi de som hinter om at noe er galt og skriver "jaja" Har også ei som stadig skriver kjører i kveld. Vet de ikke at pirattaxi er forbudt?
silverdoe Skrevet 22. november 2011 #1084 Skrevet 22. november 2011 Ikke gå ned stigen! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Hører du - IKKE gå ned, sier jeg! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Hører du meg ikke? IKKE! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Hallooooo...??? ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Du....ikke gjør det! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Du hører ikke på meg... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Det er ikke no vits å snakke til deg... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Hør da!!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Kan du ikke bare høre, vær så snill.. ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Okei.. Når blir jeg snart sprø av deg! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Jeg BLIR det! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Kjeder du deg enno? ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Siste sjanse - ikke gå ned dit! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ Siden du nekta å høre på meg.. må du nå LIKE dette, & sette dette på statusen din & så får du også finne ut hvor mange sta rebeller du har som venner :-))))))))) 2
Gjest strykebrett Skrevet 22. november 2011 #1085 Skrevet 22. november 2011 Har også ei som stadig skriver kjører i kveld. Vet de ikke at pirattaxi er forbudt? Jeg kan godt finne på å annonsere at jeg kjører en kveld på Facebook. Men det er ikke pirattaxi da, i og med at jeg ikke tar penger. Når man først kjører så er det jo greit å ta med seg fler i samme slengen. Det kan jo hende man får tjenesten i retur en dag også Jeg sier også fra hvis jeg skal langt, f. eks: "kjører Oslo-Gøteborge tors/søn, to ledige plasser i bilen om noen vil sitte på". Da er det jo snakk om spleising på bensinpenger kanskje, men ikke noe som gir overskudd. Håper det ikke irriterer folk, men tror ikke jeg kommer til å slutte med det. Mange som setter pris på det også.
Xaphan Skrevet 22. november 2011 #1086 Skrevet 22. november 2011 Jeg er en av dem som setter pris på å vite dersom folk kjører i helgene. Værre er det med de som spammer facebooken klokka 3-4 om natta med "Er det noen som kjører i kveld?" "pliis er det noen som kan kjøre meg hjem??" "Er det INGEN som kjører i kveld?!" osv.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1087 Skrevet 22. november 2011 Ikke gå ned stigen! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Hører du - IKKE gå ned, sier jeg! ╬═╬ ╬═╬ Siden du nekta å høre på meg.. må du nå LIKE dette, & sette dette på statusen din & så får du også finne ut hvor mange sta rebeller du har som venner :-))))))))) Skal ikke sitere hele, men herre min hatt? Er det ikke begrensning på hvor mange tegn man kan skrive i statusen? Eller er det bare på kommentarer?
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. november 2011 #1088 Skrevet 22. november 2011 Ikke gå ned stigen! ╬═╬ ╬═╬Hører du - IKKE gå ned, sier jeg! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Hører du meg ikke? IKKE! ╬═╬ ╬═╬Hallooooo...??? ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Du....ikke gjør det! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Du hører ikke på meg... ╬═╬ ╬═╬Det er ikke no vits å snakke til deg... ╬═╬ ╬═╬Hør da!!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Kan du ikke bare høre, vær så snill.. ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Okei.. Når blir jeg snart sprø av deg! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Jeg BLIR det! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬Kjeder du deg enno? ╬═╬ ╬═╬Siste sjanse - ikke gå ned dit! ╬═╬ ╬═╬ Siden du nekta å høre på meg.. må du nå LIKE dette, & sette dette på statusen din & så får du også finne ut hvor mange sta rebeller du har som venner :-))))))))) Fy og faen for en status
Litia Skrevet 22. november 2011 #1089 Skrevet 22. november 2011 Den ble enda mer irriterende på KG, siden man nesten MÅ scrolle seg nedover den for å komme til de neste innleggene.. 1
Gjest finurlig Skrevet 22. november 2011 #1090 Skrevet 22. november 2011 Åh!! Folk som skriver: Herregud... Kan ikke fatte det! Og så spør folk: Hva har skjedd?? Og så svarer de: Sender mld, tar det ikke på fb.. Irriterer meg grenseløst! Og jeg er et facebook-troll, så jeg MÅ fortelle dem det. Andre som irriterer meg er sånne som har blitt syk, og oppdaterer statusen 459 ganger i løpet av sykdomsperioden, med bilder og klagemeldinger. Kjedestatuser: Da jeg var liten, hadde vi ikke internett, sykkelhjelm og fjernkontroller, men vi lever enda, bla bla bla. Fjernkontrollen kom FØR tv'en, hvor gammel er du??? "støtt brystkreft"-svada: Forrige gang havnet det på nyhetene, la oss se om vi klarer det igjen! det er en grunn til at det kalles nyheter! Det var sykt deilig å få ut litt frustrasjon! Nettikette burde være et fag på ungdomsskolen.
Gjest finurlig Skrevet 22. november 2011 #1091 Skrevet 22. november 2011 Hadde vært moro, men jeg vil ikke ofre meg til å sende det rundt vet jeg :gjeiper: Jeg kan forfatte ett om dere sender det rundt
justmyself Skrevet 22. november 2011 #1092 Skrevet 22. november 2011 - Trykk liker så skal jeg rangere utseende ditt fra 1-10 Folk kan jo få dårlig selvbilde av utseende sitt. Hvis en usikker person med dårlig selvtillit kan jo bli skikkelig såra om de får en 5er eller noe... Jeg synes alle skal være fornøyd med utseende sitt, og trives i sin egen kropp Selvom jeg vet at det kan være vanskelig. - Folk som skriver hver evige ting de gjør. Da stakk jeg ut. BrB, skal hente noe å drikke. Spiser kakemann. Drikker cappuccino o.s.v. - Kommentere et hjerte hvis du er min ekte venn.
Gjest finurlig Skrevet 22. november 2011 #1093 Skrevet 22. november 2011 Kom på en til! "Jeg har over 200 venner på facebook, men hvor mange av dere hadde vært der for meg hvis jeg virkelig trengte det?? Kommenter et hjerte om du hadde vært der for meg." Og så er det en eller to som kommenterer.....
HedvigR Skrevet 22. november 2011 #1094 Skrevet 22. november 2011 "I dag er det 4 månederer siden Utøya. Vi som bryr oss sprer dette videre. <3" :hakeslepp: 2
Xaphan Skrevet 22. november 2011 #1095 Skrevet 22. november 2011 "I dag er det 4 månederer siden Utøya. Vi som bryr oss sprer dette videre. <3" :hakeslepp: De som bryr seg vet at det er fire måneder siden uten å trenge å lese en facebookstatus om det. 3
Gjest Hikken Skrevet 22. november 2011 #1096 Skrevet 22. november 2011 Denne kom til meg nå nettopp : Idag er det 4 månder siden Utøya ble rammet, sett denne på statusen din hvis du faktisk bryr deg! 1
Fandenivoldsk Skrevet 22. november 2011 #1097 Skrevet 22. november 2011 Den der har jeg og sett nå. Jeg kommer ikke til å poste den eller trykke liker eller whatnot, fordi jeg ikke bryr meg om det som skjedde i DET HELE TATT! Right.
Bijate Skrevet 23. november 2011 #1098 Skrevet 23. november 2011 Gjenganger denne her: Oversatt til bokmål: - Hva har jeg gjort til å fortjene dette her? - Hva da? - Sier det på chatten! Gaaaaaaaaaaaah. Hvis du skriver noe sånt på facebook slik at alle kan se det, så må du vel for søren meg klare å si hvorfor/begrunne/stå for hvorfor du sier det. 1
Fandenivoldsk Skrevet 23. november 2011 #1099 Skrevet 23. november 2011 Den med stigen var drøy! Nyeste: Før jul hører man alltid at folk prate om hva de ønsker seg og hvor mye de sliter for å handle inn gavene. Hva ønsker jeg meg lurer du kanskje på. En ny mobiltelefon, sykkel eller kule klær? NEI..!! Her er hva jeg virkelig ønsker meg: Jeg ønsker at alle syke skal bli friske. Jeg ønsker at alle barn uten foreldre og alle ensomme dyr skal bli adoptert. Jeg ønsker at ingen mennesker og ingen dyr skal...... igjen måtte behøve å lide av sult og kulde og at alle skal ha et godt varmt hjem. Og at ingen noen sinne skal behøve og føle seg ensom og forlatt. Nå er jeg nysgjerrig på hvor mange av dere som har hjerte nok å kopiere dette til sin status. Selv om man vet at dette ALDRI kommer til å skje i virkelighetens verden. Men det er lov å drømme seg litt bort og ønske seg noe flott for andre ♥ ♥ ♥ HERREGUD. Lurer på hvem som finner på alle disse? 1
Litia Skrevet 23. november 2011 #1100 Skrevet 23. november 2011 Den med stigen var drøy! Nyeste: Før jul hører man alltid at folk prate om hva de ønsker seg og hvor mye de sliter for å handle inn gavene. Hva ønsker jeg meg lurer du kanskje på. En ny mobiltelefon, sykkel eller kule klær? NEI..!! Her er hva jeg virkelig ønsker meg: Jeg ønsker at alle syke skal bli friske. Jeg ønsker at alle barn uten foreldre og alle ensomme dyr skal bli adoptert. Jeg ønsker at ingen mennesker og ingen dyr skal...... igjen måtte behøve å lide av sult og kulde og at alle skal ha et godt varmt hjem. Og at ingen noen sinne skal behøve og føle seg ensom og forlatt. Nå er jeg nysgjerrig på hvor mange av dere som har hjerte nok å kopiere dette til sin status. Selv om man vet at dette ALDRI kommer til å skje i virkelighetens verden. Men det er lov å skrive klissete ting på facebook og late som man bryr seg om andre enn seg selv en gang imellom ♥ ♥ ♥ HERREGUD. Lurer på hvem som finner på alle disse? Fikset litt på slutten, jeg. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå