AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #1 Del Skrevet 24. september 2010 Til Farmor I Himmelen Hei farmor. Får dere brev i himmelen? Jeg håper det. Det er så mye jeg aldri fikk tid til å fortelle deg, jeg vil du skal vite. Jeg savner deg farmor. Jeg elsker deg. Jeg søker deg hver dag men jeg klarer ikke finne deg. Jeg trenger deg nå farmor. Håper du vet jeg elsker deg og at jeg skulle vært der mer om jeg bare hadde skjønt hvor dyrebar tiden med deg var. Jeg skjønte ikke før det var for sent hvor viktig du er for meg. Du er den jeg er mest lik farmor, jeg savner samtalene vi hadde sene nattetimer. Jeg savner hvordan du sto å så etter meg når jeg dro, du sto der helt til du ikke kunne se meg mer. Alltid gjorde du det. Jeg savner å se deg på trappa, vinkende. Å gå rundt i huset ditt når alle spor etter deg var borte ble vanskeligere enn jeg hadde trodd. Det var en enorm tomhet der som aldri kan bli borte. Har du sett farmor, hvordan det ble med meg og pappa?! Det gjør meg så vondt men jeg kan ikke la han skade meg mer. Han sårer meg så mye. Men du ser vel du også nå. Hvordan han er… Jeg hater å måtte innse at pappa er en slem mann. Men jeg kan ikke ha flere psykopater i livet mitt. Selv om jeg elsker han… Farmor? Kan du ikke være her med meg nå, jeg trenger og føle deg rundt meg om jeg skal komme meg igjennom alt det som skjer nå… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå