Gå til innhold

Kløe på vensubegeret

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått klø på venusbegeret eller berget eller hva det nå heter.

Lurer på om det kan være av skyllemiddel?

Jeg har ikke hatt sex på noen år, og jeg barberer ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan reagere på kles-stoff(truse-stoff), eller på vaskemiddel/skyllemiddel, eller så er det en reaksjon på noe du har spist.

Skrevet

Du kan reagere på kles-stoff(truse-stoff), eller på vaskemiddel/skyllemiddel, eller så er det en reaksjon på noe du har spist.

TS her, da heller jeg mer mot skyllemiddel.

Bruker bare truser i bomull :fnise: ikke slike i sånne stoffer som ikke puster.

Da blir det niks mer skyllemiddel i trusevasken!

Reaksjon på skyllemiddel kan jo dukke opp plutselig, selv om man har tålt det fint før. Og jeg har i det siste byttet til et annet skyllemiddel, brukte det der senistive greia, husker ikke merket. Men, det jeg bruker nå har en mye mye sterkere lukt.

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Har du barbert deg? Det kan klø når det gror ut for mye.

Skrevet

Har du barbert deg? Det kan klø når det gror ut for mye.

Les hovedinnlegget.

Skrevet

Kløe på venusberget = Flatlus.

Skrevet (endret)

Kløe på venusberget = Flatlus.

Les hovedinnlegget nøye du også... der står det at TS ikke har hatt sex på noen år.

Fatlus overføres seksuellt, og de kan ikke hoppe fra noen og ned i trusa på andre..

Smitte kan også skje ved håndklær, sengetøy osv, der folk lever sammen under trange boligforhorld som f.eks skipsmannskap eller soldater... :filer:

Endret av Avalon
Skrevet

Les hovedinnlegget nøye du også... der står det at TS ikke har hatt sex på noen år.

Fatlus overføres seksuellt, og de kan ikke hoppe fra noen og ned i trusa på andre..

Smitte kan også skje ved håndklær, sengetøy osv, der folk lever sammen under trange boligforhorld som f.eks skipsmannskap eller soldater... :filer:

TS her igjen, som sagt jeg har ikke hatt sex på noen år, og jeg bor alene, deler derfor heller ikke sengetøy eller håndklær med andre.

Hjelper virklig å faktisk lese hovedinnlegget ja! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...