AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Det er en ting jeg har lurt veldig på, hvorfor blir amerikanske barn født uten navlestreng? Og hvorfor er de nesten alltid så rene når de kommer ut? Bruker ikke barn å være full av både slim og blod? Lurer også på hvorfor et kjæresteparr, selv gifte, skjuler kroppen sin for mannen/dama når de er naken. Det skjer etter de har kommet ut av dusjen og ved sex. Ja, det skjer til og med når en person er alene i huset.
Gjest wild bird Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Har du sett for mange filmer, eller?
MarilynM Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Det er en ting jeg har lurt veldig på, hvorfor blir amerikanske barn født uten navlestreng? Og hvorfor er de nesten alltid så rene når de kommer ut? Bruker ikke barn å være full av både slim og blod? Lurer også på hvorfor et kjæresteparr, selv gifte, skjuler kroppen sin for mannen/dama når de er naken. Det skjer etter de har kommet ut av dusjen og ved sex. Ja, det skjer til og med når en person er alene i huset. Nei det kan du si..
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 TS, du må jo være en smule dum... Du må da skjønne at det du ser på film/serier ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten.
Gjesten Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 TS, du må jo være en smule dum... Du må da skjønne at det du ser på film/serier ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten. Du må være en smule dum om du ikke skjønner at TS tuller. Jeg har alltid lurt på hvorfor amerikanske kvinner alltid har på seg singlet/BH når de har sex, og hvordan det kan ha seg at mannen alltid har på seg boxer når han går ut av sengen etter sex
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Og at kvinner sover med sminken på hver natt.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 De låser aldri bildøra heller. Men opp låser de, spesielt i nye filmer der de trykker på den knappen. Bip bip. Ytterdøra er heller ikke vanlig å låse. Folk skifter ofte utseende, spesielt mellom sesonger i tv-serier og de slemme blir nesten alltid drept. Og ingen sliter etter å ha drept noen heller. Et litt merkelig land egentlig. Men de er vel vandt til det.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 De låser aldri bildøra heller. Men opp låser de, spesielt i nye filmer der de trykker på den knappen. Bip bip. Ytterdøra er heller ikke vanlig å låse. Folk skifter ofte utseende, spesielt mellom sesonger i tv-serier og de slemme blir nesten alltid drept. Og ingen sliter etter å ha drept noen heller. Et litt merkelig land egentlig. Men de er vel vandt til det. Her holder vi oss til virkeligheten, mener jeg Glemte meg visst der.
~white lady~ Skrevet 25. september 2010 #9 Skrevet 25. september 2010 ...Og så går de alltid med sko inne, gjerne med stiletthæler. Merkelig...
Gjest BabyBlue Skrevet 25. september 2010 #10 Skrevet 25. september 2010 Sko inne, ja... Amerikanere er egentlig veldig pripne når det kommer til filmindustrien, etter hva jeg har merket meg.
Djungelvrål Skrevet 25. september 2010 #11 Skrevet 25. september 2010 ...Og så går de alltid med sko inne, gjerne med stiletthæler. Merkelig... De går med sko inne, det gjør de på de britiske øyer også. Bodd 1 år i Irland, der hadde de vegg til vegg tepper i hele huset utomom kjøkkenet. Vanlig å ha langhåret teppe på badet. Rart de ikke dør av allergi egentlig.
Miss Puddel Skrevet 25. september 2010 #12 Skrevet 25. september 2010 litt av et land egentlig, det er helt greit å vise et skikkelig styg mord på TV, men gud hjelpe meg om man får de litt av en pupp, DA blir det ramaskrik da...
~white lady~ Skrevet 26. september 2010 #13 Skrevet 26. september 2010 De går med sko inne, det gjør de på de britiske øyer også. Bodd 1 år i Irland, der hadde de vegg til vegg tepper i hele huset utomom kjøkkenet. Vanlig å ha langhåret teppe på badet. Rart de ikke dør av allergi egentlig. Skikkelig uhygienisk, egentlig. Og langhåret teppe på badet? Kan tenke meg det gror både mugg og andre mindre koselige ting der...æsj!
Miss Puddel Skrevet 26. september 2010 #14 Skrevet 26. september 2010 Skikkelig uhygienisk, egentlig. Og langhåret teppe på badet? Kan tenke meg det gror både mugg og andre mindre koselige ting der...æsj! Nå er vel ikkeirer kjent for å være det mest renslige folkeferdet heller...
gbnj Skrevet 26. september 2010 #15 Skrevet 26. september 2010 (endret) Det er en ting jeg har lurt veldig på, hvorfor blir amerikanske barn født uten navlestreng? Og hvorfor er de nesten alltid så rene når de kommer ut? Bruker ikke barn å være full av både slim og blod? Lurer også på hvorfor et kjæresteparr, selv gifte, skjuler kroppen sin for mannen/dama når de er naken. Det skjer etter de har kommet ut av dusjen og ved sex. Ja, det skjer til og med når en person er alene i huset. Hvorfor er det viktig å vise detaljene på film, det essensielle er vel situasjonen(på film så er ikke par/individer alene, noen andre ser dem)? Endret 26. september 2010 av gbnj
gbnj Skrevet 26. september 2010 #16 Skrevet 26. september 2010 ...Og så går de alltid med sko inne, gjerne med stiletthæler. Merkelig... Det er ikke noe som kun gjøres i Hollywood filmer, det gjøres tom i virkeligheten.
gbnj Skrevet 26. september 2010 #17 Skrevet 26. september 2010 litt av et land egentlig, det er helt greit å vise et skikkelig styg mord på TV, men gud hjelpe meg om man får de litt av en pupp, DA blir det ramaskrik da... Vi lever i et voldsbasert samfunn!
asterix Skrevet 26. september 2010 #18 Skrevet 26. september 2010 ...Og hvorfor er de nesten alltid så rene når de kommer ut? Bruker ikke barn å være full av både slim og blod?... Jeg lurer faktisk alltid på det motsatte. Ingen av mine barn var i nærheten av å være så blodige som nyfødte babyer er på film. Faktisk var det knapt nok en eneste bloddråpe på noen av dem. De var bare litt fuktige og et par av dem hadde litt av det hvite belegget igjen på ryggen.
SmallTalk Skrevet 26. september 2010 #19 Skrevet 26. september 2010 Og at kvinner sover med sminken på hver natt. For ikke å snakke om at de alltid våkner med perfekt sminke og helt perfekt hår. Hvorfor skjer ikke sånn meg hver natt?
Rararara Skrevet 26. september 2010 #20 Skrevet 26. september 2010 Amerikanske biler er også meget farlige. Om du er så uheldig at du kræsjer er sannsynligheten stor for at bilen eksploderer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå