Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fersk uerfilet bakt i form i ovnen med fløte, sitron, vårløk, hvitløk, bladpersille, friske tomater og mozzarella. Basmatipilaff med løk og gurkemeie ved siden av. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana

I dag hadde vi rester fra i går og dagen før. Jeg og kjæresten spiste lapskaus og gutten spiste spaghetti bolognese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest hjalmarlover

Nå dufter det deilig inne på kjøkkenet kan dere tro...

:hjerte: min sitter ved siden av meg og leser til eksamen,stakkar! Så han skal få nybakte innbakte pølser!Han liker det veldig godt!

Enkel og grei middag i dag!

Tenkte jeg bare skulle nevne det... Neste gang du er i en ICA(tror det bare er i de butikkene),så ta med deg et sånn "Glad i mat"(tror det heter det)- blad. Det er gratis og står mange fine oppskrifter der.

Har allerede planlagt neste uke jeg!! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det "steketorsk" fra frysedisken, sånn med "fiskepinneinnpakking", men fiskestykker inni, ikke sånn oppmalt som fikepinnene. Servert med ris. Burde sikkert egentlig hatt en "spennende saus" som det stå på pakken, men vi har ikke funnet noen saus vi har lyst på til fisk og ris, så vi kvener bare pepper over risen i stedet, det smaker godt synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingfilet fylt med kremost, båtstekte poteter med hvitløk og løk, nybakt brød og salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...