Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samme som i går, med litt annet fyll:

Stekte skinkebiter, ostebiter, blandet salat, rømme og pesto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttpølser med potetmos og nykål, og skogsbærkake (kaller den det, jeg :-) ) til dessert

Skrevet

Hjemmelaget cottage pie. Iskrem med varm sjokoladesaus til dessert.

Skrevet

det har kommet en ny lasagne..mexikansk lasagne,så det blir den som står på menyen idag..med brød og salat :wink: håper den er god....jeg er suulten nå..

Skrevet
det har kommet en ny lasagne..mexikansk lasagne' date='så det blir den som står på menyen idag..med brød og salat :wink: håper den er god....jeg er suulten nå..[/quote']

den mexicanske lasagnen har vært en god stund da.. ;) ihvertfall den vi pleier å bruke, i fra knorr. er god den :sikle:

Skrevet

Vi planlegger en thai-inspirert fiskemiddag i dag:

Foliebakte lakseskiver med lime, hvitløk, chili og ingefær, wokede grønnsaker med kokosmelk, lime, sesamolje og frisk mynte - og risnudler.

Håper det blir godt! :)

Skrevet

Spaghetti m pølser og løk....Kjedelig? Tja...

Skrevet

Fylt laks, ris og kokt brokkoli. Sweet chili saus til.

Rabarbrasuppe til dessert.

Skrevet

Hjemmelaget caldo verde - portugisisk grønnkålsuppe - med løk, hviløk, mandelpoteter (ikke heeelt portugisisk, kanskje :ler: ) og chorizo. :)

Skrevet

Spaghetti med stekte pølsebiter og hva jeg ellers finner av passende tilbehør i kjøleskapet... :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Stekt makrell med poteter, rømme, agurk og løk... Godt!

Skrevet

Vi skal ha marinerte svinekoteletter med hjemmelaget spansk potetgrateng og diverse grønnsaker.

Skrevet

Skal ha grønnsaksuppe jeg.

Skrevet

Potetklubb, brunostsaus og kålrotstappe.

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

I dag lagde jeg pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy til...men det sto faktisk ikke til forventningene!! Har hatt lyst på det i dagesvis..og så var det bare helt ok.. Sukk..

Skrevet

Hjemmelagde hamburgere med salat, tomat, rødløk og rømmedressing. Ovnsbakte potetbåter og økologisk Heinz ved siden av. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...