Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Primula

Vi skal ha stekt ris. :D

Har fått helt dilla på det jeg. Dessuten er det så lettvint og billig. Idag putter jeg oppi ris og egg (selvfølgelig) picnickskinke, paprika og løk. Nam-nam Gleder meg allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Pølser og spagetti. Sambo fikk velge, siden han faktsik skal spise middag i dag. Ikke før klokka 7 da, så jeg har putta i meg et par ostesmørbrød nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er syk og har aldeles ikke matlyst, så jeg kunne velge helt selv :)

Kjøpte en pakke fiskegrateng jeg, og tok hele i en jafs! Bare grateng da, ikke noe poteter eller noe ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har delt en boks med joikakaker med hunden. Sambo har en Grandiosa i fryseren, ettersom han jobber sent i dag.

Nok en spennende middag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har delt en boks med joikakaker med hunden. Sambo har en Grandiosa i fryseren, ettersom han jobber sent i dag.

Nok en spennende middag :roll:

Ææææææææ, joikakaker!

Jaja, sin smak :kul:

Spiste middag alene i dag, så det ble rester fra i går, raspeball med brunostsaus. Lagde meg en stor bolle salat til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ææææææææ, joikakaker!

Jaja, sin smak :kul:

:ler: Jeg vet. Det var bare det jeg hadde lyst på. En evighet siden sist jeg spiste Joika og sambo liker ikke den såkalte viltsmaken. Enkelt var det i alle fall, og jeg ble mett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda' date=' det ble to koljekaker til middag....inntok middagen bak rattet :blunke:[/quote']

Å!!! Ikke lettere henslengt over panseret da.....til offentlig beskuelse....Sinnbildet på en reklame for fiskekaker! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...