Piglet Skrevet 7. desember 2003 #581 Del Skrevet 7. desember 2003 Akkurat nå er kjæresten i gang med å lage pølser med potetstappe, som er noe av det beste jeg vet! Herlig! :D Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. desember 2003 #582 Del Skrevet 7. desember 2003 I dag stod potetklubb med bacon og brunostsaus på menyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 7. desember 2003 #583 Del Skrevet 7. desember 2003 Pizza på Peppes :blunke: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. desember 2003 #584 Del Skrevet 8. desember 2003 I dag blir det restemat. Er alene hjemme i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 8. desember 2003 #585 Del Skrevet 8. desember 2003 Laks, som vi egentlig skulle hatt i går men da var vi på Peppes og spiste pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 8. desember 2003 #586 Del Skrevet 8. desember 2003 Vi skal ha stekt ris. :D Har fått helt dilla på det jeg. Dessuten er det så lettvint og billig. Idag putter jeg oppi ris og egg (selvfølgelig) picnickskinke, paprika og løk. Nam-nam Gleder meg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. desember 2003 #587 Del Skrevet 8. desember 2003 :klø: Det klarer jeg ikke ta stiling til på det nåværende tidspunkt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. desember 2003 #588 Del Skrevet 8. desember 2003 Mannen instisterer på "Pasta di parma" fra Toro, så da blir det vel det. Han hadde uforklarlige lysster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 8. desember 2003 #589 Del Skrevet 8. desember 2003 Pølser og spagetti. Sambo fikk velge, siden han faktsik skal spise middag i dag. Ikke før klokka 7 da, så jeg har putta i meg et par ostesmørbrød nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. desember 2003 #590 Del Skrevet 8. desember 2003 Mannen er syk og har aldeles ikke matlyst, så jeg kunne velge helt selv Kjøpte en pakke fiskegrateng jeg, og tok hele i en jafs! Bare grateng da, ikke noe poteter eller noe ved siden av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. desember 2003 #591 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har delt en boks med joikakaker med hunden. Sambo har en Grandiosa i fryseren, ettersom han jobber sent i dag. Nok en spennende middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #592 Del Skrevet 8. desember 2003 I dag ble det pizzahorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 8. desember 2003 #593 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvalbiff :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 8. desember 2003 #594 Del Skrevet 8. desember 2003 Pasta di Parma fra Toro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. desember 2003 #595 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har delt en boks med joikakaker med hunden. Sambo har en Grandiosa i fryseren, ettersom han jobber sent i dag. Nok en spennende middag Ææææææææ, joikakaker! Jaja, sin smak Spiste middag alene i dag, så det ble rester fra i går, raspeball med brunostsaus. Lagde meg en stor bolle salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. desember 2003 #596 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvalbiff :o Hvalbiff? Artig :D Er det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. desember 2003 #597 Del Skrevet 8. desember 2003 Idag hadde sambis Spaghetti Carbonara klar da jeg kom fra trening.....Ummmm......SCHJEMPEGOOOD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. desember 2003 #598 Del Skrevet 8. desember 2003 Ææææææææ, joikakaker! Jaja, sin smak Jeg vet. Det var bare det jeg hadde lyst på. En evighet siden sist jeg spiste Joika og sambo liker ikke den såkalte viltsmaken. Enkelt var det i alle fall, og jeg ble mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. desember 2003 #599 Del Skrevet 8. desember 2003 Joda, det ble to koljekaker til middag....inntok middagen bak rattet :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. desember 2003 #600 Del Skrevet 8. desember 2003 Joda' date=' det ble to koljekaker til middag....inntok middagen bak rattet :blunke:[/quote'] Å!!! Ikke lettere henslengt over panseret da.....til offentlig beskuelse....Sinnbildet på en reklame for fiskekaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå