Hunter7 Skrevet 31. oktober #56861 Del Skrevet 31. oktober Gnocchi med salvie og brunet smør. Salat med bittersalater og enkel vinaigrette til. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. oktober #56862 Del Skrevet 31. oktober Røff jobbdag og så svømming. Da var det nydelig å komme hjem til Mann som har laget stekte grønnsaker og torsk med deilig hjemmelaget currysaus 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 31. oktober #56863 Del Skrevet 31. oktober Røkt svineknoke med poteter og kålrotstappe. Resten av kjøttet + kraften blir til ertesuppe en dag til uka. Jeg har nemlig glemt å kjøpe erter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november #56864 Del Skrevet 3. november Et noe fuktig 50årslag i går med kun 3 timer søvn etterpå minnet meg på at jeg er for gammel til slike netter så i dag ble det kebabtallerken fra grill'n på oss. Og kald cola. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 3. november #56865 Del Skrevet 3. november Fleskepannekaker. Nam nam! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. november #56866 Del Skrevet 3. november (endret) Fårikål. Siste rest. Nei, det var visst mere i fryseren. Endret 6. november av Zenobia Fant mere fårikål 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 3. november #56867 Del Skrevet 3. november Brunhilde skrev (På 14.7.2020 den 14.39): I dag blir det nok wienerpølse i hjemmelaget pølsebrød. Begge deler fra fryseboksen. Nå har jeg cravet pølser i flere dager etter å ha lest i denne tråden 🤤🤤 Blir pølser på onsdag tenker jeg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 3. november #56868 Del Skrevet 3. november Paneera skrev (39 minutter siden): Nå har jeg cravet pølser i flere dager etter å ha lest i denne tråden 🤤🤤 Blir pølser på onsdag tenker jeg❤️ Ha, ha! Etter gårsdagens greskinspirerte gilde nøyde vi oss i dag med å ta ut noen grillpølser og vafler fra fryseren. Vi gadd ikke engang å gjøre noe spesielt ut av tilbehøret – sennep, ketsjup og sprøstekt løk fikk være bra nok på en sløv søndag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 3. november #56869 Del Skrevet 3. november Pawn Hearts skrev (5 minutter siden): Ha, ha! Etter gårsdagens greskinspirerte gilde nøyde vi oss i dag med å ta ut noen grillpølser og vafler fra fryseren. Vi gadd ikke engang å gjøre noe spesielt ut av tilbehøret – sennep, ketsjup og sprøstekt løk fikk være bra nok på en sløv søndag. Digg, vafler craver jeg også. Tenkte å lage vaffelrøre tirsdag kveld og steke på onsdag morgen, og ha kjøttpølse inni med ketchup på🤤❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november #56870 Del Skrevet 6. november Fridag og jeg koker en stor kjele chili con carne med høyrygg istedenfor kjøttdeig. Nam ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. november #56871 Del Skrevet 6. november I dag blir det vårruller med stekegrønnsaker ved siden av. Vårrullene er kjøpt, men hjemmelagde og gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. november #56872 Del Skrevet 6. november I dag ble det varm lunch, derfor blir det kald 'middag': Ristet grovbrød med sennep, fleskepølse, pepper og rødbeter. Og Frydenlund alkoholfri fatøl til. Som jeg skal gå og mekke meg NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #56873 Del Skrevet 6. november En gjenganger på travle dager: Dutch baby ovnspannekake, i kveld toppet med pærer, sjalottløk, frisk salvie, vellagret cheddar og valnøtter. Enkel grønn salat med sennepsvinaigrette til. Anonymkode: ad006...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 6. november #56874 Del Skrevet 6. november Hustrig og bikkjekaldt ute. Isende østavind smetter og smyger og sniker seg inn overalt i en tekstil-storm av skjerf, luer, hetter, jakkekrager, hansker, ullvotter, ullgensere, ullsokker, ullundertøy. Du kan være kledd som en spelsau, men okke som merker du kulden helt inn til beinet. Da ble det suppe av høstlige rotfrukter (potet, pastinakk, kålrot, sellerirot, gulrøtter) og byggryn. Nybakt rugbrød med godt smør til. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå