Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Innsikten

I dag blir Butter Chicken og hjemmebakte hvitløks nanbrød. Første gangen jeg prøver å lage dette helt fra bunnen av, så veldig spent på resultatet. 

Dette er mannens favoritt på indisk restaurant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2020 den 19.54):

Andeconfit, sprø potetbåter stekt i andefett, og dampet brokkoli vendt i litt vinaigrette med dijonsennep og ramsløk. 

Til dessert et stykke pærekake og pisket crème fraiche.

Anonymkode: ad006...80d

Høres helt himmelsk ut 😋 Bruker du de på boks? 😊

Anonymkode: b44ca...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ovnsbakte rødbeter, rucola, grapefruit-, blodappelsin-, appelsin-fileter, granateplekjerner, pistasjnøtter, ricotta, og dressing av sitrusfruktsaft, pistasjnøtter, sjalottløk, og olivenolje. 

Godt, enkelt, og relativt kjapt laget. Dessuten ble dagsbehovet for vitamin C garantert dekket. 

Orket ikke dessert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det slakke søndag, bestiller burger fra en lokal sjappe her, tenker med pomfri og løkringer. Har ikke prøvd burger der før, så det blir spennende :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det tapas etter mitt ønske siden det er morsdag. Hjemmebakt foccacia, bacondadler, reker i hvitløksolje, potetbåter og manchego. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Innsikten
MarianneE skrev (12 timer siden):

Kjapt og gæli med wiener og stappe før fastelavnsboller 

Kunne ønske det var middagen vår ☺️ Elsker fastelavensboller, men mannen glemte å kjøpe det på lørdag, jeg ble skikkelig sur. Bake selv er ikke ett alternativ, jeg får aldri til luftige boller :(

Her ble det rester etter middagen i går, sammen med litt ris og salat. Får håpe jeg finner noen "reste boller" i butikken i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innsikten skrev (1 time siden):

Kunne ønske det var middagen vår ☺️ Elsker fastelavensboller, men mannen glemte å kjøpe det på lørdag, jeg ble skikkelig sur. Bake selv er ikke ett alternativ, jeg får aldri til luftige boller :(

Her ble det rester etter middagen i går, sammen med litt ris og salat. Får håpe jeg finner noen "reste boller" i butikken i morgen. 

Boller har de vel alle dager på butikken, kjøp noen vanlige boller pisk krem og bland i vaniljekrem (piano ferdiglaget) i kremen (ble mye krem her :P ) del bollene, ha litt syltetøy på bunnen ha på kremblandingen og kos deg. Enkelt men godt. Et annet alternativ er tine krem på boks. Håper du får kose deg med boller i morgen :troest: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Driver og lurer mann og barn til å spise vegetarmat minst en gang i uka for tiden. Så i dag blir det indisk søtpotetgryte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Innsikten
elien skrev (11 timer siden):

Boller har de vel alle dager på butikken, kjøp noen vanlige boller pisk krem og bland i vaniljekrem (piano ferdiglaget) i kremen (ble mye krem her :P ) del bollene, ha litt syltetøy på bunnen ha på kremblandingen og kos deg. Enkelt men godt. Et annet alternativ er tine krem på boks. Håper du får kose deg med boller i morgen :troest: 

Takk for tips! Tror faktisk jeg gjør det,hvis jeg ikke får tak i ferdige fastelavnsboller 😅 Så triumfer jeg igjennom ost og chilli pølser (mine favoritt pølser) til middag 😁 

Tror det må bli enkelt i dag, lang dag på jobb og ukeshandel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (På 13.2.2021 den 21.32):

Langpannepizza på oss 

Hva pleier dere å ha på pizzaen?:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...