Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var det biff med brie, pinjekjerner og bakt potet. I dag blir det kyllingfilet med hvitløk og ris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vegetarwok med kokos og lime. Ris til. Og vafler etterpå tror jeg :sikle:

Gjest Teletubbien
Skrevet

I dag spiste vi biff i fløtesaus med pommes frites til :wink: Det vil si ytrefilet - svin, fersk champignon og løk i fløtesaus...... Nammis...

Skrevet

I går: raclette

I dag: gresk wraps

Skrevet

Fersk pasta med en herlig saus til:

Melk, litt cremé fraiche, sopp, reker, krepsehaler, soltørket tomat, ++ salat og baguetter til.

Skrevet

I dag blir det av alle ting vi så og si aldri lager - rømmegrøt med fenalår til.

Skrevet

I dag blir det ovnsbakt torsk, aïoli, diverse grønnsaker og poteter.

Skrevet
Har ikke peiling. Skal ut og handle etterpå

Det ble tomatsuppe

Skrevet

Fiskeboller og pasta

Skrevet

Hjemmelaget grønsaksuppe. Det er min geniale oppfinnelse for å bruke opp grønsaksrester fra "søndagsmiddag" og den type ting. Koker opp opp grønsakrester, inklusiv potet, i kraft (eller buljong om jeg ikke har kraft), kjører med stavmikseren og krydrer med det som måtte falle meg inn. Om det ikke passer å lage suppe med en gang kan grønsaksrestene fryses i krafta, så lager man suppe når man får tid. Putter kanskje i en pølse i småbiter, litt makaroni, sprøstekt bacon eller noen krutonger.

Skrevet

Ribbe, poteter, rødkål, grønnsaker og brun saus... nå er jeg I HVERTFALL lei julemat!!!

Skrevet

Middagen i dag blir svinekoteletter med hjemmelaget potet-purregrateng. Og hjemmelaget pecanpai til dessert.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Hjemmelaget lasagne med salat til (restemat fra i går).

Skrevet

Hjemmelagede kjøttkaker, kålstuing, erter og poteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...