Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husk at dere som forum har en kollektiv forpliktelse til å servere bedre, sunnere og mere korrekt mat enn det gjøres på Facebook gruppen «mat fra bunnen» som dere systematisk og i samlet flokk bruker mye energi på å trakassere, latterliggjøre og stille i et dårlig lys.

Lykke til!

-kokken

Anonymkode: f9a48...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husk at dere som forum har en kollektiv forpliktelse til å servere bedre, sunnere og mere korrekt mat enn det gjøres på Facebook gruppen «mat fra bunnen» som dere systematisk og i samlet flokk bruker mye energi på å trakassere, latterliggjøre og stille i et dårlig lys.

Lykke til!

-kokken

Anonymkode: f9a48...cda

Husk at ikke alle deltar i tråden om Mat fra bunnen også da 😂

Og her legges det ikke ut detaljerte oppskrifter eller mengder, så da kan det heller ikke sammenlignes

 

Om jeg skriver at jeg har potetmos med røkte pølser så betyr ikke det at jeg spiser potetmos med uhorvelig mange kalorier fordi den stappes full av store mengder smør og fløte for å ta et eksempel. Eller om jeg lager meg en viltgryte og skriver om det her, så betyr ikke det litt kjøtt, masse salt og flere begere med creme fraiche i tillegg til mengder med fløte

 

Så lykke til! 

 

-ikke kokk, men bruker sunn fornuft 

Anonymkode: 88090...5b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Ikke helt sikker enda. Det står mellom...

1.  Oppspritet pytt-i-panne (ekstra løk, gulrøtter og flesketerninger) med speilegg over og tomatbønner og stekt flesk på siden.

2.  Kyllinglår med stekte poteter, salat og stekesjy.

Blir litt av begge. Kjøtt av kyllinglår blandes i pytt-i-panne med det andre nevnte i, over og på si'a.

 Salat og baguetter med meierismør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Brunhilde skrev:

Pizzaboller fra frysen, men jeg har laget dem selv og de er ganske så gode. :)

 

Høres dødsdigg ut! 😱😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bimle skrev:

Pannestekt kylling med grønnsaker og ris/potetmos. 

 

27 minutter siden, Muskath skrev:

I går: fiskeburger med ris og brokkoli,  i dag: kylling lårfilet med ris og salat.

 

13 minutter siden, Brunhilde skrev:

Pizzaboller fra frysen, men jeg har laget dem selv og de er ganske så gode. :)

 

Oh, my!   :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår var Husets Herre og jeg og handlet inn mat for flere dager, b.la det vi trengte til spaghetti og kjøttdeig som var tenkt til gårsdagens middag. Totalt brukte vi 1000 kroner. 

På vei hjem kjøpte vi kebab for ingen av oss hadde egentlig lyst til å lage middag. :sjenert:

 

Idag blir det taco. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De siste kyllinglårene med stekte poteter, grønnsaksblanding, salat og stekesjy.

Ja, det får bli fredda'ns.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hjemmelaget pizza. Vet ikke hva slags fyll enda...tar vel litt a av hvert jeg finner i kjøleskapet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...