Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg laget hjemmelaget fiskegrateng for første gang. Spent på hvordan det smaker 🙂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laks med hollandaise saus, poteter og agurksalat.

• Liker 1
Skrevet (endret)

I dag laget jeg hjemmelaget chicken korma og ble overrasket over hvor enkelt det var. Veldig god indisk rett med kylling, curry, og med kokosmelk og fullkornsris ble det en mettende og fin middag. 

Endret av sophiaM
  • Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

I dag ble det indisk, nærmere bestemt chicken sabzi (eller hvordan det nå enn staves). Selv om jeg ikke er den som renner ned dørene på indiske restauranter, var denne faktisk ikke så verst. 

Skrevet

Løkpølse med bacon rundt.  Ovnsgrillet.

Stekte poteter, stekt løk, potetsalat iblandet rå løk og stekesjy/smeltet smør.  Sennep og ketchup.

Skrevet

I dag blir det suppe av diverse rotgrønnsaker, mandelpoteter, røde linser, rester av røkt lammelår og Grøstadpølser, og et dryss frisk timian.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag blir det suppe av diverse rotgrønnsaker, mandelpoteter, røde linser, rester av røkt lammelår og Grøstadpølser, og et dryss frisk timian.

Anonymkode: ad006...80d

Høres veldig godt ut.   :)

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det nakkekoteletter, kjøttpølser, brun saus, grønnsaksblanding,poteter og surkål. :)

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har hatt kjøttkaker, med poteter, ertestuing, tyttebærsyltetøy og kjøttkakesaus.

Skrevet

Mexican quinoa med avo, koriander og lime. ❤️

Skrevet

Hadde "frokost til middag" i dag; lettsaltet speilegg, rundstykker, ost, majones og agurk- og tomatskiver.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, The R. S skrev:

Hadde "frokost til middag" i dag; lettsaltet speilegg, rundstykker, ost, majones og agurk- og tomatskiver.

Omtrent så i denne sangen? 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Omtrent så i denne sangen? 

Stresset ned ja og agurken var grønn :jepp:

Men god lukt av både meg og maten, som verken var sort eller (nesten ikke) grønn :jolie:

• Liker 1
Skrevet

Kjøttpølser og bogskinke med stekte poteter, kål'abistappe og stekesjy.

• Liker 1
Skrevet

Skal "lage" bruschetta med Tomat, rødløk, hvitløk, lime, koriander og mozarella. Kjøper bare ferdige baguetter. 

Anonymkode: ff9dd...8d0

Skrevet

Pasta med rødvinssaus. Hadde noen rester jeg måtte få brukt opp. :vin:

Skrevet

Pastaform med penne, tomatsaus, tomater og ost. Godt og lettvint.

Skrevet

Original meny med løkringer på Max. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...