Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lørdagsmenyen var

Pepperbiff med fløtepoteter og peppersaus

Skrevet

Stekt kylling med ratatouille og couscous. Søt kastanjepuré med pisket krem til dessert.

Skrevet

Rester fra gårsdagen + at jeg må finne noe å lage for å kvitte meg med endel liter melk som går ut på datoen idag :-?

Skrevet

Pepperbiff med bearnaisesaus, fløtegratinerte poteter, champinjong, rosenkål og maiskolber... Og softiskake til dessert!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kyllingwok med østers- og vårløksaus, med ris til.

Skrevet

Vi skal ha pølsegrateng til middag og sjokolademuffins senere :D

Skrevet

Igår var det spagetti og en røre av tunfisk, purre og et par spiseskjeer chilisaus.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg skal lage følgende salat:

Seng av ruccola på en stor tallerken, legge avocado- og tomatbåter oppå, strø over biffstrimler som er stekt lynraskt i glovarm panne, dryppe over en god olivenolje og sitronsaft, masse parmesanflak og nykvernet pepper og havsalt på toppen. :sikle:

Skrevet
Pepperbiff med bearnaisesaus, fløtegratinerte poteter, champinjong, rosenkål og maiskolber... Og softiskake til dessert!

Det får bli i morgen! Ble invitert på kalvestek med tilbehør i dag, og sa ikke nei takk til det... :sjarmor:

Skrevet

I dag hadde vi kjøttpølser i brunsaus med ertestuing til. Nå står det brownies i ovnen..

Skrevet

Helstekt svine-indrefilet med ovnstekte potetbåter med champignon og paprika. Pesto og bearnaise-saus ved siden av.

Skrevet

Chiken Curry

Skrevet

Hjemmelaget pizza med salat til :D

Gjest Anonymous
Skrevet

I ettermiddag kommer jeg hjem til en ferdig middag bestående av hjemmelaget pizza med salat til. (Samme som deg over) :sjarmor:

Skrevet

Pepperbiff, bearnaisesaus, fløtegratinerte poteter, rosenkål og maiskolber...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...