Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Entrecôte og pommes fries. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hjemme hos mor i helgen, og har spist masse deilig mat. Fredag var det grov ostekake (grov deig med persille og ost, fylt med ost, skinke og purre - skikkelig kaloribombe, sykt godt) med en frisk salat til. I går nachos med salat. I dag blir det fårikål :spise:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Kruset skrev:

Jeg er hjemme hos mor i helgen, og har spist masse deilig mat. Fredag var det grov ostekake (grov deig med persille og ost, fylt med ost, skinke og purre - skikkelig kaloribombe, sykt godt) med en frisk salat til. I går nachos med salat. I dag blir det fårikål :spise:

High Five til din mor. :)  Kose seg i dag, Vesla.

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Kruset skrev:

Så herlig med så mye god mat! 

Skrevet

I dag blir det lettvint:Steker rester av kokte poteter,heller over tomatbønner og steker et egg.Tomat og agurk til. I morgen blir det kokt torsk,bacon,gulerøtter og kålrot.Potet. Onsdag:Ingen plan enda.Torsdag:Hj,laget fiskegrateng,revne gulrøtter med eple.Potet.Fredag får jeg et bursdagsbarn på besøk og han ønsker seg "gammeldags mat". Da blir det kokt svineknoke,løksaus,gulrøtter.selleri,pastinakk,persillerot og potet.

Skrevet

Svinekoteletter med sopp, paprika, ris og fløtesaus.

Skrevet (endret)
9 hours ago, Aloy said:

Så herlig med så mye god mat! 

Ja! Det er luksus for en student å få deilig hjemmelaget mat, uten å lage den selv. Det er mye kjærlighet i god mat :)

I dag spiste jeg Stabburet pai med ost og skinke. Gjør nytten når man ikke har guts til å lage mat.

Endret av Kruset
  • Liker 2
Skrevet

NabodameDattera kom drassende med en kjele erter, kjøtt og flesk hennes mor hadde laget.  :)

Gleder meg!  :nigo:  :spise:

Skrevet

Viltskaven vi ikke tok igår.

Skrevet
2 timer siden, Kruset skrev:

Ja! Det er luksus for en student å få deilig hjemmelaget mat, uten å lage den selv. Det er mye kjærlighet i god mat :)

I dag spiste jeg Stabburet pai med ost og skinke. Gjør nytten når man ikke har guts til å lage mat.

Ja, helt sant! :)

Godt med noe enkelt. Vi hadde pasta med kjøttsaus idag :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Fredag; hjemmelaget grov pizza med tomatsaus, veganboller, paprika, aromasopp, mais og go vegan-ost. 

Lørdag: suppe med gulrøtter, sukkererter, spisspaprika og fullkornnudler. 

Søndag: butter "chicken" med tomatraita, basmatiris og mangochutney. 

I dag; grønnsakssuppe med tvp-boller. 

Skrevet

I dag ble det stekt kjøttdeig, bacon og løk  med potetmos og ost oppå i ildfast form

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det blir, senere i dag, kylling med krydrede stekte poteter og salat.  En klatt meierismør smelter utover kyllingen.

Endret av Jerry Lee
Skrevet

I dag skal vi ha kyllingnuggets, salat og ris. Og noe chili-saus ved siden av da  :)

• Liker 1
Skrevet

I dag skal jeg lage vegansk Mac n' cheese :) 

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det grøt her (til meg i hvert fall) - vet ikke helt hva gutta mine skal ha.

Skrevet

Mann og barn får farsekaker og hjemmelaget potetmos. 

Jeg lager meg wok. 

Skrevet

Minestrone. Hjemmelaget rabarbra / kanel is til dessert. 

Skrevet

Hjemmelaget kjøttkaker i brun saus med kokt hodekål og poteter. Tyttebærsyltetøy til.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Marika skrev:

Hjemmelaget kjøttkaker i brun saus med kokt hodekål og poteter. Tyttebærsyltetøy til.

Er ikke det noe av det beste?  :)  :spise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...