Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I går, borte på besøk :

Hjortegryte med rosenkål, gulrøtter, kokte poteter,flatbrød & fersk loff med godt smør, nyrørte tyttebær og akevitt.  :)

Endret av Jerry Lee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Resten fra i går som jeg var heldig å få med meg hjem.  :)

Koker nye poteter til.

Skrevet

Kyllingsuppe, laget helt fra bunnen. Med skikkelig kraft!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Prinsesse788 skrev:

Litt flaut, men det har jeg aldri smakt. Kunne du ha postet oppskrift? :)

Skrevet

Ostesmørbrød , smoothie til dessert.

Skrevet
1 time siden, Prinsesse788 skrev:

Tusen takk for info et annet sted.  :herremann:   :)

• Liker 1
Skrevet

Igår ble det poteter, brokkoli og en kyllingfilet, spist litt nå og litt da på jobb.

Idag er mann og barn bortreist så etter jobb skal jeg spise noe som jeg har hatt lyst på hele sommeren men bare jeg spiser: Hjemmelaget potetsalat og laks. Om jeg er helt crazy så kanskje jeg pensler fisken med hvitløk og fersk ingefær før den går I ovnen. 

Skrevet

Ostesmørbrød.

Ferskt brød med meierismør. Ridderost, skinke og bacon, rødløk, sylteagurk , hamburgerdressing, salt&pepper, chilikrydder.  :spise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kokt torsk, kålrabistappe, bacon, potet og gulrot:)

Anonymkode: ff9dd...8d0

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kokt torsk, kålrabistappe, bacon, potet og gulrot:)

Anonymkode: ff9dd...8d0

En kombo jeg vil prøve.

Takk!  :)

• Liker 1
Skrevet

Toro grønnsakspasta (brokkoli og erter), med tomatsaus av hakkede tomater på boks og et glass tomatpuré. Stekte stangselleri, squash og hvitløk for å ha i tomatbasen og prøvde meg på Rema 1000 sin "Meatish" soyadeig som ligner kjøttdeig.

Det var kjempe godt men utrolig mektig. Vi har trent i dag begge to men orket bare 2/3 av maten.

Kjøttdeig er jeg ikke noe fan av uansett så blir soyadeig neste gang også:icon_lol:

Skrevet
1 minutt siden, Prinsesse788 skrev:

Toro grønnsakspasta (brokkoli og erter), med tomatsaus av hakkede tomater på boks og et glass tomatpuré. Stekte stangselleri, squash og hvitløk for å ha i tomatbasen og prøvde meg på Rema 1000 sin "Meatish" soyadeig som ligner kjøttdeig.

Det var kjempe godt men utrolig mektig. Vi har trent i dag begge to men orket bare 2/3 av maten.

Kjøttdeig er jeg ikke noe fan av uansett så blir soyadeig neste gang også:icon_lol:

Sikkert godt. Men for mange ingredienser...jmfr prat et annet sted.  :fnise:

Skrevet

Haha @Jerry Lee :fnise:

Kan ikke noe for det... hadde et grønnsaksfat som bugnet så da blir det sånn i noen dager:alice:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Prinsesse788 skrev:

Haha @Jerry Lee :fnise:

Kan ikke noe for det... hadde et grønnsaksfat som bugnet så da blir det sånn i noen dager:alice:

:)  enig. Må spises opp. Kos deg/dere. 

Skrevet

Ovnsbakt ørretfilet med poteter og salat (crisp salat, agurk og vårløk med sitrondressing) og smeltet margarin. Jordbær fra Trøndelag til dessert.

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 timer siden, Jerry Lee skrev:

Ostesmørbrød.

Ferskt brød med meierismør. Ridderost, skinke og bacon, rødløk, sylteagurk , hamburgerdressing, salt&pepper, chilikrydder.  :spise:

Ahhh! Jeg tror om jeg mot alle odds hadde havnet i " stolen" , så hadde noe ala dette vært siste måltid . Enkel sånn :mynona:

Endret av LittDiva
  • Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Zucchini-spaghetti med cashew-cheese krem, samt ymse bladsalater med reddik, tomat, karse, hempfrø, og lime-sennepsdressing. 

Vegan råkost - og fabelaktig godt!

Skrevet

Mandag: Spagetti carbonara

tirsdag: Pitabrød med svinekjøtt, rømme og salat

Onsdag: Grønnsakssuppe

Torsdag: spagetti bolognese

Skrevet
På Thursday, August 03, 2017 den 0.27, LittDiva skrev:

Ahhh! Jeg tror om jeg mot alle odds hadde havnet i " stolen" , så hadde noe ala dette vært siste måltid . Enkel sånn :mynona:

Du trenger da ikke havne DER for å be om dette.  :fnise:  Smekk det sammen på 5 minutter.

Ja, enkelt og godt.   :)

Skrevet

I dag, fredag...

Spekeskinke, fenalår, elgpølse, rødvinspølse, og speket reinsdyr og hestekjøtt. Med eggerøre, potetsalat, rå rødløk, sukkererter, melon og flatbrød.   Akevitt.

Med lukten av nyslått gress.  Jepp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...