Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ble en grateng bestående av fullkornmacaroni, pølse, brokkoli, gulrot, purreløk og blomkål. Parmasan i hvitsausen. Salat ved siden av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linsecurry med brune linser, kikerter, løk, sjampinjong, gulrot, paprika, curry paste og tomatpuré, servert med avocado.



Anonymous poster hash: d1e84...20e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomkålsuppe. Egentlig sprøstekt bacon til å putte oppi, men jeg klarte den kunsten å kremere det fullstendig. Så det ble crispy strandaskinke stekt i stekeovnen istedet. Faktisk supergodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blomkålsuppe. Egentlig sprøstekt bacon til å putte oppi, men jeg klarte den kunsten å kremere det fullstendig. Så det ble crispy strandaskinke stekt i stekeovnen istedet. Faktisk supergodt :)

Vi bruker alltid sprøbakt strandaskinke til blomkålsuppa - sammen med parmesan finnes det ikke bedre tilbehør! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker alltid sprøbakt strandaskinke til blomkålsuppa - sammen med parmesan finnes det ikke bedre tilbehør! :biggrin:

Åh, parmasan! At jeg ikke tenkte på det da :( Det blir det neste gang!

Veldig enkel suppe jeg lager, koker opp 8dl vann og 2dl fløte sammen med blomkål, 1 løk og 2 kyllingbuljongterninger. Koker blomkålen mør og jevner med stavmixer. Og litt salt&pepper. Voila!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bakt torsk, wokede grønnsaker og nudler:)



Anonymous poster hash: 0cd6c...21f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...