Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lagde en sånn "tar det du har i kjøleskapet og skap suppe/gryterett" i går. Den ble så vanvittig god! Glad jeg har rester til i dag :sikle:

Det jeg hadde oppi
-Purre
-Paprika
-Rødløk
-Tomat
-Squash
-Gulrot
-Mais
-Kyllingbuljong
-Hjemmelaget tomatsaus
-Vann
-Kyllingkjøttdeig
-Kalkunkorv
-Macaroni

Lot alt putre til macaronien var ferdig. NAM!
-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langpannebaconpannekake, serveres med tyttebærsyltetøy.

(det ble et langt ord! Men det er pannekake med mange egg vispet sammen, cottage cheese, bacon og jarlsbergbiter som er stekt i langpanne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langpannebaconpannekake, serveres med tyttebærsyltetøy.

(det ble et langt ord! Men det er pannekake med mange egg vispet sammen, cottage cheese, bacon og jarlsbergbiter som er stekt i langpanne)

Var det uten mel? For da synes jeg det burde hete lavkarbolangpannebaconpannekake! :laugh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det uten mel? For da synes jeg det burde hete lavkarbolangpannebaconpannekake! :laugh:

Uten mel ja :) Så absolutt lavkarbo :)

(haha; må nesten holde pusten for å fullføre ordet lavkarbolangpannebaconpannekake :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling i stekepose med hvitløk, hasselbakte poteter, ovnsgratinert tomat og løk og en deilig fløtesaus. ER SULTEN!!! Heldigvis bare sånn 5minutter igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veninner på middag hos meg :) kylling tagine, marokkansk gulrotsalat, hummus, tabbouleh , baba ganoush og nybakt pita.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veninner på middag hos meg :) kylling tagine, marokkansk gulrotsalat, hummus, tabbouleh , baba ganoush og nybakt pita.

Å, det hørtes herlig ut! Får du til pitaene ved å steke de i vanlig ovn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Langpannebaconpannekake, serveres med tyttebærsyltetøy.

(det ble et langt ord! Men det er pannekake med mange egg vispet sammen, cottage cheese, bacon og jarlsbergbiter som er stekt i langpanne)

Var det uten mel? For da synes jeg det burde hete lavkarbolangpannebaconpannekake! :laugh:

Eller ovnsomelett som det pleide å hete før. Egg, ost og bacon blir vel ikke pannekake, det blir omelett.

Det var sikkert et godt måltid, men jeg er så lei av at lav-karbofolk kaller omelett for kake, pizza, pannekake osv osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en sånn "tar det du har i kjøleskapet og skap suppe/gryterett" i går. Den ble så vanvittig god! Glad jeg har rester til i dag :sikle:

Det er som oftest slike retter som blir de beste synes jeg.

:tommel:

Hos oss blir det taco idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ovnsomelett som det pleide å hete før. Egg, ost og bacon blir vel ikke pannekake, det blir omelett.

Det var sikkert et godt måltid, men jeg er så lei av at lav-karbofolk kaller omelett for kake, pizza, pannekake osv osv.

Jeg er ikke lavkarbomenneske!!!

Kom bare over ei oppskrift for ei stund siden som var knallgod og som falt i smak til store og små i familien, og da lager jeg det til middag innimellom, lavkarbo eller ei.

Idag skal vi ha burgere, skikkelig høykarbo ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...