Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

For min del må du gjerne låne dem. Mulig de har andre planer selv, da :ler:

De laget forresten taco. Torsk i kokosmelk med ymse krydder, salsa av rødløk/eple/mango, og salat, koriander, lime og peanøtter i tillegg. Aldri spist fisketaco før. Det var perverst godt.

Det hørtes fantastisk ut. Er det mulig å få oppskriften? (på alt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fant tilfeldigvis ekte Ricotta når jeg var på besøk i nærmeste storby, og plukket med meg et halvt kg. Så i dag kan jeg ENDELIG prøve meg på en skikkelig amerikansk-italiensk lasagne. Dette har jeg hatt lyst til å prøve veldig lenge, så gleder meg som et lite barn til å få smake hvordan lasagne egentlig skal smake framfor den forferdelige triste norske varianten. Skal begynne på tomatsausen nå, da den må få småkoke i 1 1/2 time før jeg småkoker videre med kjøttet i 2 timer. Skal bruke karbonadedeig og litt godt krydret svinekjøtt. Ostefyllet blir en magisk blanding med Ricotta, ekte mozzarella og ekte reggiano parmigiano.

Her er oppskriften jeg skal bruke:

http://foodwishes.blogspot.no/2010/12/christmas-lasagna.html?m=1

Nam nam!!!

Endret av Kassiopeia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme alene med baby, trøtt og litt småsyk. Skal spise min egen vekt i takeaway-sushi så fort ungen sovner :P

(altså. Jeg bestilte det jeg skulle ha, og i posen la de med to sett med spisepinner og soyasaus og servietter og sånn. :sjenert:)

Endret av Pingting
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal spise dampede blåskjell med hjemmelagde baguetter. :spise:

Og den lasagnen over her så god ut, så etter en 2-3 dager med italienske kjøttboller (har hatt lyst på det i en hel uke) blir det antagelig førjuls-lasagne. :jepp: Jeg lager min egen ricotta, jeg, når det er vanskelig å få tak i. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme alene med baby, trøtt og litt småsyk. Skal spise min egen vekt i takeaway-sushi så fort ungen sovner :P

(altså. Jeg bestilte det jeg skulle ha, og i posen la de med to sett med spisepinner og soyasaus og servietter og sånn. :sjenert:)

Haha, ja, det pleier de gjøre til meg også selv om jeg har planer om å spise alt selv :laugh:

Idag ble det pai med løk, bacon og fetaost. Salat som tilbehør. Snart lussekatter til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vinglepetra

Chicken tikka masala med ris og salat. Alt er hjemmelaget, selvfølgelig, men ikke av meg :fnise:

Endret av Vinglepetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnekjøtt med kålrabistappe og rødkål. Herlighet som jeg gleder meg!!

Edit;

Et år siden sist jeg spiste det :spise:

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakkekoteletter med en masse smeltet blåmuggost på, ovnsbakt squash, rødløk og pære, og potetbåter

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...