Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

I dag blir det nok hjemmelaget hamburger. Tror jeg skal lage burgeren av krydret kyllingfilet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår: Maggi juicy salomon, med gulrot, purre og poteter. (Blir litt lettvine middager med baby i hus, men den var overraskende god!)

Idag: Kyllinglår hjemmelaget bernaisesaus og et eller annet tilbehør,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vafler............minsten spiste middag i barnebursdag, mannen er ikke hjemme, og vi steker vafler til kvelds (eller lunsj/middag/kvelds for min del..)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går brokkolisuppe, i dag moussaka etter tips herifra, og nå står kraften til middagen i morgen og koser seg - blir vietnamesisk pho.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LadySizz

Pepperbiff med stekte småpoteter krydret med havsalt og pepper,glaserte gulrøtter og rødløk med bernaise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza med tynn sprø bunn laget av deig som har stått og hevet saaaakte i hele dag. Toppingen var et par osterester, mest parmesan faktisk, italiensk salami, soppskiver, oliven og asparges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt pepperbiff av okse med saltbakte amadinepoteter, soppstuing, aspargestopper og rødvinsaus. Mett og god nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag; krydret, pannestekt indrefilet av svin og salat (hjertesalat, cherrytomat, agurk, mais, sukkererter, ost, rødløk og paprika) med litt dressing.

I går; (lavkarbo)lasagne med squash og salat (hjertesalat, agurk, cherrytomat, paprika, mais, sukkererter og rødløk) ved siden av.

I dag; det vi finner i fryseren siden vi glemte å handle i går og vi ikke har noen søndagsåpne butikker i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det pizza. Sausen står og koker og jeg gleder meg. Det er lenge siden sist. :)

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: hvit pizza med hvitløksmarinert kylling og blåmuggost.

I dag: svinefilet sous vide med bjørnebær-og rødvinssaus, pommes anna og aspargesbønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...