Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Etter litt for mange dager med julemat var det på tide å gjøre bruk av restene.

Kombinert med spinat fra frysen ble restene av røkelaksen og en skalk edamer omgjort til en herlig quich :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjellørret med kokte poteter og gulrøtter, servert med norsk agurksalat.

Skrevet

Nystekte baguetter med Järlsberg, pepperskinke, salat og paprika.

Skrevet

Bestilte nettopp take-away: Burger og kebab

Gjest Funky Punk
Skrevet

Rester av kalkun

Rev deler av brystet i biter, lagde en asiatisk suppe og hadde i kalkunbitene

Skrevet

En slags wok med grønnsaker jeg fant i kjøleskap , thai pølser og ris.

Skrevet

Purésuppe av gulrot, sellerirot, potet, løk og en dæsj hvite linser samt sausen fra i går.

Nydelig smak, men utseende og farge som sennep... hehe, må justeres litt til neste gang tenker jeg.

Skrevet

På lørdag inviterte vi naboen på indrefilet, fløtegratinerte poteter med skall/hvitløk, smørdampede grønnsaker, stekt sjampinjong og peppersaus (rødvinssaus til meg).

Søndag var vi på juletrefest hvor det ble servert jegergryte med ris, salat og rundstykker.

I går skulle vi ha kalkunfilet, men hadde glemt å handle inn, og alle butikkene i bygda hadde vært tomme for alle former for kalkun i tre dager. :ler: Da be det stekte kyllingfileter med fløtegratinerte poteter, smørdampede grønnsaker og fløtesaus.

I dag har jeg bare hatt lyst på tunfiskrøre, så vi stekte brød og lagde tunfiskrøre til middag. Snek også til meg en skive med leverpostei, rødbeter og sylteagurk.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

I dag ble det chicken curry med ris. I går ble det gresk gryte med salat og ris.

AnonymBruker
Skrevet

Pizza på døren i dag.

I morgen en eller annen suppe av potet, gulrot og selleri iblandet gårsdagens kastanje- og rødvinsaus. Brødpudding til dessert. Digger rester!

Anonym poster: f3eb201cb275084436cad029dfd4ea82

Skrevet

Tomatsuppe med mozzarella, perfekt med noe salt og lett etter nattens ablegøyer og dagens konstante fråtsing i junk.

Skrevet

Trukne laksekoteletter med mandelpoteter, agurksalat og rømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...