Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

En svær fiskekake, oliven og rester av diverse grønnsaker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskepinner servert på loff med smør, majones, Agurk, pepper og sitron.

Skrevet

Tex-mex med gode venner som feiring for eksamen

Skrevet

Samme som i går; fiskepinner. Kontoen er tom ja...

Skrevet

I dag blir det taco! På en onsdag til og med.

I går var det chicken diana, vi spiser godt for tiden :P

Skrevet

I dag var det "julebordpepperkaketempelbakeextragavanza" med linjeforeninga, og da ble vi servert en herlig middag.

Forrett i form av stekt artisjokk med pesto, pastasalat av pasta, cherrytomater og asparges og nybakt foccacia til.

Hovedretten var coq au vin med en enkel salat med en knallgod sennepsvinaigrette.

Lenge siden jeg har spist en så god middag! (Og som student er det enda bedre når jeg ikke betalte ei krone for det)

Skrevet (endret)

Tacopai!

Gleder meg!

Endret av Orchideae
Skrevet

Dolley-pizza for første gang, tror jeg. Noen som har anbefaling om hvilken som er god?

Skrevet

Dolley-pizza for første gang, tror jeg. Noen som har anbefaling om hvilken som er god?

Jeg fikk pizza som møtemat her en dag, og da var det en jeg likte godt. Kan det har vært den som heter Jean Paul sine høner, mon tro? Den var ihvertfall med kylling og den var sterk.

Jeg skal ut med en venn, så i dag blir det ølmat i en eller annen variant. :)

:heks:

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk pizza som møtemat her en dag, og da var det en jeg likte godt. Kan det har vært den som heter Jean Paul sine høner, mon tro? Den var ihvertfall med kylling og den var sterk.

Jeg skal ut med en venn, så i dag blir det ølmat i en eller annen variant. :)

:heks:

Den er kjempegod, min soleklare favoritt!

Andre anbefalinger er Sult, den er også en slager.

Anonym poster: d1e8404aaa2bf8b3fe8681cdb565820e

• Liker 1
Skrevet

Torskefilet krydret med paprikapulver og karri, bakt i ovnen på en seng av plommer, paprika, løk, sjampinjong, squash og gulrot, blandet med hermetiske tomater og masse krydder (hvitløk, chili, kanel, spisskumin, oregano).

Anonym poster: d1e8404aaa2bf8b3fe8681cdb565820e

Gjest Kjærleik
Skrevet

Fisk- og grønnsakspakke. Lett å lage, og smaker veeeldig godt! (Selv om mannen ikke er overbegeistret for fisk..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...