Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wok med kylling, broccoli, gulrot, bønnespirer, bambusskudd og minimais. Med fullkornsris og søt chilisaus til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går, hjemmelaget hamburgere med hjemmelaget hamburgerbrød og ovnsbakte potetbåter.

I dag, brokkoli og blomkålgrateng servert med salat.

Skrevet

Fiskekaker, potetbåter, råkostsalat og rømmedressing.

Skrevet

Oksestek, broccoli, poteter og fløtesaus.

Skrevet (endret)

I går ble det moussaka med gresk salat.

I dag tror jeg det blir kokt laks med poteter, agurksalat og rømme, men jeg har egentlig mer lyst på hjemmelaget pizza med pepperoni, løk og paprika!

Edit; jeg klarte å mase meg til pizza, så nå har jeg satt på en deig mens samboeren er på butikken for å kjøpe det vi trenger til sausen. :biggrin:

Endret av Zaphireh
Skrevet

I dag blir det enkelt med fiskeboller i hvit saus med gulrøtter til. (for å bruke opp en boks med fiskeboller som har blitt stående i evigheter)

Gjest anonym2233
Skrevet

Vet enda ikke hva jeg skal ha til middag.. lest gjennom de fleste tipsene :(

Skrevet

Andelår med potetpuré, aspargesbønner og appelsinsaus :-)

Skrevet

Fikk meg en tur på sykehus og det var fisk på menyen. Bare passe godt, men til gjengjeld ble jeg servert. :)

:heks:

Skrevet

Langkokt gryte av storfe, kokt i øl. Grov potetstappe til. Karamellpai med is til dessert :)

Rester av dette i dag. Oppskriften var forresten herfra, og var enda bedre et par dager etter!

Skrevet

Knekkebrød med diverse proteinrikt pålegg og grønt. Gleder meg til eksamen er over og jeg orker å lage noe mer ordentlig igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...