Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiste middag hos bekjente, en ikke spesielt god hønsegryte. :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grillet hvitløksmarinert kylling med foliebakt potetsalat, maiskolber og grønn salat.

Skrevet

Eh....mannen ombestemte seg og det blir ovnsstekt gryterett med løk/tomat/fetaost - salat

Skrevet

En spesialitet som moren min har diktet opp - lag kjøttkakedeig, smør rett på brødskiver, stek på begge sider i stekepannen og server med salat og agurk. Superrask middag, luksus!!

Skrevet
En spesialitet som moren min har diktet opp - lag kjøttkakedeig' date=' smør rett på brødskiver, stek på begge sider i stekepannen og server med salat og agurk. Superrask middag, luksus!![/quote']

Ikke så originalt som du tror kanskje. Dette serverer svigermor rett som det er, de kaller det "løgnasa" og smaker aldeles grusomt. :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg skal lage pasta med kylling; fersk tagliatelle; strimlet kylling stekes lett sammen med vårløk, saus av crème fraîche (og litt melk), norzola og litt appelsinskall.

Håper det blir godt, det er et slags eksperiment, men oppi hodet mitt høres det bra ut.

Skrevet

Ovnsbakt laks med rømme og sprøstekte poteter... :sikle:

Skrevet

Løvbiff, chips og saus... Tror nesten jeg må begynne å lag til middag. Ble sulten! :sikle:

Skrevet

Har grillet i dag- endelig vær til det :ekstra kul:

Skrevet

Stekt fiskepudding, poteter, hvitsaus og raspet gulrot :)

Skrevet

Middagen min har gått seg vil i dag gitt.

Gjest StoreSky
Skrevet

Grill... Kalkun-pølse til ungene, svinekotelett til mor! (uten fettrand...mor er sunn..?!)

Skrevet

I dag spiste vi fiskegrateng med poteter og gulrøtter.

Også spiste vi en ispinne til dessert.

Skrevet

Sjøtunge med nypoteter og grønnsaker til. Til dessert hadde vi vaniljeis med solbær & bringbær.

Skrevet

Stekte poteter, egg og løk, tomatbønner og kalkunbacon. Blir lettvint nå i kveld...

Skrevet

Et bittelite pizzastykke og 2 skiver brød med kremost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...