Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

I dag blir det hjemmelagde karbonader av viltkjøttdeig; med ertestuing, gulrøtter, tyttebær og brun saus.

Dessert: eplekake med is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest helenehøi

Vi hadde skikkelig julemiddag med skinke, pølser, kålrotstappe, brun saus osv <3 Synes poteter i brun saus er noe av det beste som finnes!

Endret av helenehøi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde skikkelig julemiddag med skinke, pølser, kålrotstappe, brun saus osv <3 Synes poteter i brun saus er noe av det beste som finnes!

Så du laget 3 julemiddager på en gang, blandet det sammen og kaller det en skikkelig julemiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du laget 3 julemiddager på en gang, blandet det sammen og kaller det en skikkelig julemiddag?

Greit at folk har forskjellige tradisjoner, men å kalle kålrotstappe en egen middag blir litt stusselig, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Valiumsjunkie

To tynne ristede skiver hvor jeg moste sammen makrell i tomat i en skål, og så smurte jeg innholdet utover de to tynne ristede skivene mine. Ellers drakk jeg vel småvarmt vann med sitron i.

edit: trodde jeg skrev i frokosttråden. :gjeiper:

Endret av Valiumsjunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kjøttfri tirsdag den uka her. Gulrotsuppe laget fra skratch med masse ingefær, koriander og appelsin. Og nybakt focaccia til. Som jeg brant meg på. Focacciafaen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...