Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tipper det blir lasagne idag, med deilig kjøttsaus og cottage cheese mellom pastaplatene. Utrolig godt, faktisk! :biggrin:

Endret av finkel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavkarbo pizza :)

Skrevet

Litt usikker enda, men blir noe med kjøttdeig. Sansynligvis hjemmelagd mexikansk gryterett med pitabrød og en agurksalat. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

I dag ble nesten pinlig enkelt :fnise:

Grillet løkpølse, vårløksalat (yepp, nærbutikken hadde tilbud på fredag) og et stykke av gårsdagens spinatpai (varmet i aluminiumsform på Weber'n samtidig med at pølsen stekte seg ) :)

Rå-enkelt, men skikkelig godt på super-kort tid søndag ettermiddag :)

Endret av Lille-pus
Skrevet

Kyllingkjøttdeig med fajitaskrydder og masse grønnsaker ved siden av. Kirsebær med vaniljeyoghurt til dessert.

Skrevet

Kylling og potetstappe.

Skrevet

Pølse og lompe! :gjeiper:

(og salat)

Skrevet

Lavkarbo pizza :)

Oppskrift???? :D

Skrevet

Øst-asiatisk humør på meg i dag.

"Sticky" Kyllingbryst med glasur av bl.a. soyasaus, honning, lime, hvitløk, ingefær og chili. Serveres med spinat stekt i sesamolje og med sesamfrø, sopp og japansk ris.

Skrevet

Skinkesalat i solen.

Skrevet

Chili & cheese macaroni :sikle:

Skrevet

Laks, sukkererter og brokkoli.

Skrevet

Graut!

Ble ikke noe grøt på lørdag, og nå har jeg skikkelig cravings.. hehe

Skrevet

Grove vafler... hehe, middag etter innfallsmetoden, kombinert med slunkent kjøleskap og enda tommere lommebok.

Men, havregryn, sammalt mel, vann, melk, egg, bakepulver og kardemomme. Og en klatt margarin. Med hjemmelaget syltetøy med lite sukker i, ble jo ikke så illle usunt.

AnonymBruker
Skrevet

Pasta med kylling og paprikapesto! :biggrin:

Skrevet

Oppskrift???? :D

Uff, jeg glemte selvfølelig å lagre kilden til oppskriften. Jeg fant den på en blogg av ei som spiste lavkarbo. Men, jeg kan si så mye at i bunnen var det 3 egg, 2 dl cottage cheese og litt revet ost 50 g eller så. Også skulle man skille eggeplommene og eggehvitene fra hverandre, mose eggeplommer og cottage cheese i en bolle, stivpiske eggehvitene i en annen bolle, bland inn ost i cottage cheese/eggeplommene, ha det oppi eggehvitene og vende det lett sammen for en luftig røre. Så smør man den utover ei langpanne med bakepapir, og steker den i ovnen på 200grader kanskje ett kvarter-20 min kommer litt an på ovnen du har. Deretter tar man den ut og legger på fyllet man ønsker og steker igjen i ca. 5 min :)

Skrevet

Bønneburger i kikertpannekake med spirer, basilikum og avokadorømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...