Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lager minipaier som står i ovnen nå. Halvparten med kylling og blåmuggost, halvparten med sopp og soltørket tomat. Og masse salat til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chana dal og ris. Dalen var nok noen år over datostemplinga og hadde fått litt sånn "romsmak" etter mange år i en krukke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helenehøi

spiste salmalaks med tortellini og grønnsaker (asparges, sopp og blomkål) til idag, med litt hvitløkskesam til :)

Imorgen skal jeg lage vår nye yndlingsrett, scampisalat.

Bruker spinatblader istedenfor vanlig salat, en avokado, mango, rødløk, steker sopp og asparges (krydrer godt), fetaost og pinjekjerner til. Tiner og steker scampiene med sweet chili-saus på.. nam nam :) Pleier å lage krutonger hvis vi har brød, veldig raskt og enkelt med litt krydderolje og smaker mye bedre enn ferdigkjøpte.

Jeg kjøper forresten alltid pinjekjerner på innvandrerbutikker/frukt og grøntbutikker, koster ofte 1/4 av prisen på kiwi, rema hvor de skulle ha 70kr for ca 100g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det laks i ovnen med fløte, buljong, hvitløk og ost. Ris og appelsinsalat servères til.

I morgen: Homemade lasagne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg lage vår nye yndlingsrett, scampisalat.

Bruker spinatblader istedenfor vanlig salat, en avokado, mango, rødløk, steker sopp og asparges (krydrer godt), fetaost og pinjekjerner til. Tiner og steker scampiene med sweet chili-saus på.. nam nam :) Pleier å lage krutonger hvis vi har brød, veldig raskt og enkelt med litt krydderolje og smaker mye bedre enn ferdigkjøpte.

NAM!!! *sikkle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullkornspasta med stekt laks, brokkoli og paprika. I stedet for saus rørte jeg inn noen skjeer Philadelphia med røkt paprika - kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingfilet, sopp, løk og paprika i fløtesaus, med couscous med tomat og selleri til. Merkelig kombo men noen ganger må ting fra skapet brukes opp. Det funka faktisk ikke så verst sammen heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...