Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Spennende! Hjemmelagde fiskepinner altså?

Isåfall, har du oppskrift på det?

Det er veldig enkelt, og lages mens potetene koker! Skjær fiskefilet i passende biter (jeg brukte halvtint torskefilet), og tørk godt av den. Rull bitene i mel, så i et sammenpisket egg, og tilslutt i kruskakli. (Det blir klissete, ikke bruk fingrene) Jeg blandet litt salt, pepper og gressløk i melet for litt smak, men det kan du jo variere selv. :)

De blir veldig gode og sprø når de stekes! Har du ikke kruskakli, kan du bruke griljermel eller kjøre tørt brød i foodprosessor :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

I dag ble det lyn-raske grove steinbitkarbonader.

(- for å rekke time hos vetrinær.)

Også så lyst jeg fikk på rømmegrøt med fenalår nå, venus_ ! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også så lyst jeg fikk på rømmegrøt med fenalår nå, venus_ ! :spise:

Det er så godt! :spise:

I dag hadde jeg stekte kyllingstrimler med pasta, steinsoppsaus fra Jacob's (som forøvrig ikke var noen god smaksopplevelse) og litt parmesan på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det ikke-middag. :fnise: Polarbrød, smøreost med urter, rucculasalat og kalkunpålegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenemiddag; Findus frossenpose med Tikka Masala med kylling, rødløk, kikerter, ris, spinat og linser (om jeg husker riktig). Synes den var overraskende god jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får besøk av ti nydelige jenter og skal servere tapas og coctails :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det blir kyllingfilet med enten paprika- eller soppsaus, og saltbakte timianpoteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenemiddag; Findus frossenpose med Tikka Masala med kylling, rødløk, kikerter, ris, spinat og linser (om jeg husker riktig). Synes den var overraskende god jeg..

Den er ganske god den ja. Bruker den selv de dagene jeg ikke har tid/ork til å lage middag.

I dag skal jeg lage karripølsegryte med ris tror jeg.

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lyst på noe skikkelig dritt, så det blir burger og pommes fritt :)

Ser forresten at folk skriver "hjemmelaget" etter det de skal ha til middagen. Så bare sånn til opplysning så lager jeg all maten min selv, og hvis jeg en gang ikke gjør det så skal jeg skrive "ikke hjemmelaget" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...