Zenobia Skrevet 9. januar #56941 Del Skrevet 9. januar I dag ble det ikke rare "middagen". Røkt ørret gikk ut på dato i morgen, så da var det bare å hive i seg + eggerøre og brød. Snavel! (med trøndersk aksent) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. januar #56942 Del Skrevet 11. januar Taco. Steker både kjøttdeig og biff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theredwolf Skrevet 11. januar #56943 Del Skrevet 11. januar Kylling fylt med kremost og toppet med hjemmelaget rød pesto med valnøtter istedenfor pinjekjerner servert med en grønn salat med eple og valnøtter (granateplekjerner og fetaost) med honning og sennepsvinaigrette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. januar #56944 Del Skrevet 11. januar Restaurant. Kamskjell med deilig saus, reinsdyr, og multer med marcarpone🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 11. januar #56945 Del Skrevet 11. januar I går: Pizza. I dag: Pizza 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar #56946 Del Skrevet 12. januar Zenobia skrev (På 9.1.2025 den 21.57): I dag ble det ikke rare "middagen". Røkt ørret gikk ut på dato i morgen, så da var det bare å hive i seg + eggerøre og brød. Snavel! (med trøndersk aksent) Sånt er undervurdert som middag etter min mening🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. januar #56947 Del Skrevet 12. januar Jeg tror jeg skal sette til livs siste ribberest i dag. Har litt asiatisk glaze som jeg smører på før jeg varmer den, og så har jeg ris og syltede gulrøtter (evt bare revne gulrøtter med balsamico) ved siden av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 12. januar #56948 Del Skrevet 12. januar Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Sånt er undervurdert som middag etter min mening🥰 Det er iallfall digg! - - - I dag: Pizza. Nå biir det ikke mere pizza i 2025. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #56949 Del Skrevet 13. januar Gresskarsuppe. Laget med mye hokkaidogresskar, litt kålrot, en søtpotet, mandelpoteter, rødløk, hvitløk, chili og ingefær. Med creme fraiche og matfløte. Servert tjukk og god i konsistensen, med kokt egg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 14. januar #56950 Del Skrevet 14. januar Muligens fullstendig kulinarisk stormannsgalskap på en tirsdag, men hvem vet om man får se morgendagen. Så derfor blir menyen i kveld følgende: Spontan forrett: Burrata, frisée-salat, brønnkarse, ristede og grovhakkede hasselnøtter, og - årsaken til spontaniteten - blodappelsin-fileter. (BLODAPPELSIN = <--- emoji-illustrasjon over min blodappelsin-glede) Hovedrett: Elgstek, risotto med brunskrubb, sautert spinat, saltbakte rødløk, stekte rosenkål, batons av gulrot og pastinakk, og viltsaus. Etterrett: Molter i kanel-krem, karamelliserte og grovhakkede pistasjnøtter, og goro 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #56951 Del Skrevet 14. januar I dag ble det wok med laks, ris og ponzusaus toppet med cashewnøtter, sesamfrø og koriander. Super måte å kvitte seg med grønnsaksrestene i kjøleskapet Anonymkode: f78b4...2d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. januar #56952 Del Skrevet 14. januar I går: Stekt okseskav med grovnudler, ananas, paprika og løk. Med soyasaus, ananasjuice og søt chilisaus. I dag: Biff stroganoff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. januar #56953 Del Skrevet 15. januar Pannekaker tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. januar #56954 Del Skrevet 15. januar Jeg syns min middag var helt ok til jeg leste @Hunter7s innlegg. Det hørtes nemlig veldig, veldig godt ut. Her blir det en svinekotelett med sopp, fetaost, tomater og oliven. Det kan også bli godt, for all del, men.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet lørdag kl 19:36 #56955 Del Skrevet lørdag kl 19:36 Chorizo (ferske) pølser, klippet i biter, fikk følge i pannen med gårsdagens kokte potet, egg og brokkoli. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:00 #56956 Del Skrevet mandag kl 18:00 Ferdigkjøpte gnocchi, ovnsstekte store biter av flaskegresskar, og brunet smør med sprøstekt salvie, finhakket sjalottløk, masse sitron og litt persille. Ristede pinjekjerner, parmesan og litt revet gruyère til å drysse på toppen. Det ble veldig godt! Anonymkode: ad006...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet tirsdag kl 12:47 #56957 Del Skrevet tirsdag kl 12:47 Gårdagens middag blir grunnet mengdene også dagens middag: Bolognese-inspirert saus og spaghetti 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet tirsdag kl 14:40 #56958 Del Skrevet tirsdag kl 14:40 Rester av tikka masala med hjemmelaget naan og litt enkel grønn salat som bør spises opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:30 #56959 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 Ryggfiletstykker av skrei og hjertesalat trukket i kokosmelk med hvitløk, chili, ingefær, lime og fiskesaus, med basmatiris til, og masse frisk koriander på toppen. Anonymkode: ad006...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 11 timer siden #56960 Del Skrevet 11 timer siden Kylling med nok hvitløksfedd til å gjøre en sosialt uglesett (altså "Kylling med førti fedd hvitløk", men i dette tilfellet var det nok nærmere 100 ), feldsalat med skarp sennepsvinaigrette, og nybakt ciabatta. "Efterretten" bestod av sjokolademousse med rum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå