Zenobia Skrevet onsdag kl 20:17 #56881 Del Skrevet onsdag kl 20:17 Flesk & duppe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet torsdag kl 16:41 #56882 Del Skrevet torsdag kl 16:41 I dag ble det fajitas med litt kylling fra fryseboksen, dobbel så mye sopp som kylling og dobbelt så mye paprika som sopp. Fylte to fullkornstortilla og hadde sterk salsa og rød jalapenos til. Det ble faktisk veldig godt, og det beste av alt er at det ble nok til at jeg kan lage nachos i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet torsdag kl 17:15 #56883 Del Skrevet torsdag kl 17:15 Gjør det enkelt med fiskegrateng i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reisejenta Skrevet torsdag kl 20:06 #56884 Del Skrevet torsdag kl 20:06 Meksikansk lasagne med en grønn salat og avokado ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15 timer siden #56885 Del Skrevet 15 timer siden Pannekaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14 timer siden #56886 Del Skrevet 14 timer siden Pai med bacon, brokkoli og litt chiliost sammen med norvegia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #56887 Del Skrevet 13 timer siden I kveld laget vi langtidskokt gryte med orzo (risformet pasta), men i stedet for å bruke nakkestykker av lam som oppskriften sier laget jeg den med beinfritt grytekjøtt av geitelår, kjøpt på Reko. Pakken hadde ligget nederst i fryseren litt for lenge, og fristet ikke helt, men i denne retten ble det faktisk veldig bra! Trengte en halvtime ekstra tid i ovnen for å bli mørt, og jeg krydret med allehånde og laurbærblad i tillegg til kanel og oregano, samt brukte skikkelig kyllingkraft i stedet for buljongterning. Feta på toppen. Til dessert er planen å lage smuldrepai med feijoa og eple, med en topping av blant annet kokos og ingefær, og vaniljeis til. Vi fikk feijoa i abonnementskassen på grønnsaker denne uken, og jeg finner ikke på noe annet å bruke dem til. Så dette blir kvelden for sære råvarer - one down, one to go! Anonymkode: ad006...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå