Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag skal vi grille! Sommerkoteletter, rødvinsmarinerte kyllingfileter, hjemmelaget potetsalat og grønn salat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Taco igjen.. Er blakk og det er det eneste jeg har her.. Begynner å bli litt lei nå.. Taco en hel uke blir drøyt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Formosiss

I dag ble det fjordlands ferske pasta med pesto og fjordlands pastasaus med ost og bacon. Det var ikke godt :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foliebakte lakseskiver med sitron og lun salat av Puy-linser, tomater, rødløk, hvitløk, bladpersille og sennepsvinaigrette. Servert med ekstra sitronbåter og en klatt rømme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet noe nytt i dag - hverdagsbiff med varm brie og stekt sopp og tomat. Serverte med salat til. Skulle bare ha ønsket at jeg hadde husket på at jeg ikke er allverdens glad i brie... Men biffen var god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal vi grille: Chili- og hvitløksmarinert kyllingbryst med foliebakt potetsalat og grillede grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkiske kjøttboller (med løk, hvitløk, chili/paprikapulver, kanel, persille og dill), sitronbåter, bulgur med tomat, grønn salat og rømme. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre etasjes sandwich med salat, marinert og grillet kyllingfilet, kokt egg, bacon og tomat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde noe så spennende som stekte kjøttpølser med poteter, grønnsaker og brun saus.. Det var i hvertfall godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...