Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Aner virkelig ikke. Vi handla nok inn bare til langhelga, ikke dagene etterpå... Tråden her er i alle fall full av forslag. Så får vi se hva jeg finner på butikken på vei hjem (Hater den slags handling. En gang for uka, med handleliste og meny, det er tingen ja... Ikke butikken på vei hjem, sulten og lei..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiskegryte av fersk hysefilet, hermetiske tomater, rødløk, stangselleri, squash, paprika, hvitløk, cayenne og en skje crème fraîche - med brun basmatiris til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir enkelt i dag. Jeg spisre en pakke nudler nå bare for å holde ut, sambo jobber leng. Da skal vi spise stekt skinke med pasta og tomatsaus til, nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av hvert - italiensk tomatsuppe, karbonaderester fra i går og ferskt brød med forskjellige oster og tilbehør :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Det driter vel dere i!!!!!!!!!!!!

:ler:

Nei eh jeg vet ikke, tror egentlig jeg har spist middag i dag, på kinarestaurant. Tror jeg bare skal spise kvelds i dag.

Oj!!! Hva gjør jeg i denne tråden da?!?! Forræder og forspøler!! (haha forsøpler skulle det være men det var litt motsomt (haha herregud nå må jeg spise jeg kan jo ikke skrive lengre!!!!) :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seibiff med løk, poteter, makkaroni, brokkoli. Sambiss ville ikke ha fiskewok som jeg hadde lyst på i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flydd fra Bejing idag, så det ble 2 middager. Først biff med potetmos og så biff med poteter og grønnsaker. Veldig godt begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det pepperstekt laks med limesmør, diverse grønnsaker og ovnsbakte potetbåter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskepudding med poteter, gulrøtter og stekt løk.

To fiskepuddinger satt i et tre. Så datt den ene ned. Da sa den andre: "Brakk du någe?!?"

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toro's Tandoori Chicken med jasminris, hjemmelaget ciabatta-brød, hjemmelaget raita og mango-chutney!

Noe av det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Hører deg liksom med skikkelig stavangerdialekt inni hodet mitt, hahaaaaa!!! (er fra sandnes, så jeg fikk den rette schwoungen på "brakk" og "någe" :ler: )

Vel dolmiodag i dag, så det så.

(kjøttdeig og "pasketti" og løk og sopp og et glass med ekstra krydret dolmiosaaaus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble sen, rask og enkel middag idag: Pastasalat med tomat, rødløk, kidneybønner, ruccola, rester av stekt kalkunbryst, ramsløk og sennepsvinaigrette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...