Gjest Funky Punk Skrevet 7. desember 2012 #29861 Del Skrevet 7. desember 2012 Hmm, merkelig. De blir gode hos meg. =/ Ja, det var trist, for de ble veldig gode når de var helt nystekte. Merket ikke noe da. Men lot de ligge en times tid mens jeg lagde burgerene og når eg hadde alt på brødet og skulle spise, så ble de helt umulig å skjære gjennom med kniv uten at alt ble kastet rundt på tallerkenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 7. desember 2012 #29862 Del Skrevet 7. desember 2012 I dag blir det chiligryte med ris til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. desember 2012 #29863 Del Skrevet 7. desember 2012 Ble gyros, ikke biff.............lov å ombestemme seg:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 8. desember 2012 #29864 Del Skrevet 8. desember 2012 I går ble det Spagetti bolognese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 8. desember 2012 #29865 Del Skrevet 8. desember 2012 I går ville jeg prøve meg på noe nytt, så jeg prøvde ut et middagsforslag fra Bunnpris. Det ble ovnsbakt torskefilet med tomat og mozzarella, servert med blomkålstappe og kokte grønnsaker. IKKE å anbefale!!! Mozzarella passet overhode ikke sammen med torsk, og det hele smakte forferdelig kvalmende. Blomkålstappen psset heller absolutt ikke sammen med fisken, så det hele var en stor fiasko som endte i toalettet. Min snille tapre samboer satt med et falsk smil og tvang i seg alt på tallerkenen uten en eneste klage, stakkars mann! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 8. desember 2012 #29866 Del Skrevet 8. desember 2012 Vegetartaco! Namnamnam :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilesToGo Skrevet 8. desember 2012 #29867 Del Skrevet 8. desember 2012 I dag blir det lørdagsklassikeren, taco. VELDIG godt med guacamole inni tacolefsa, etter at jeg begynte med det synes jeg alltid at det er noe som mangler når det ikke er guacamole inni :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 8. desember 2012 #29868 Del Skrevet 8. desember 2012 I dag blir det speltlomper med mager skinkeost og et grønt eple. Må ha noe enkelt når ettermiddagen blir tilbrakt på skolen. Kveldskosen blir sjokolade og is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 8. desember 2012 #29869 Del Skrevet 8. desember 2012 Pils og clubsandwich ute :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. desember 2012 #29870 Del Skrevet 8. desember 2012 Svinekoteletter med poteter, grønnsaker og fløtesaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 8. desember 2012 #29871 Del Skrevet 8. desember 2012 Kebab i pita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 8. desember 2012 #29872 Del Skrevet 8. desember 2012 Kyllingsalat i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. desember 2012 #29873 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Julebord i går. Forspiste meg på rakørret med løk, gressløk og rømme i lefse. Orket en medisterkake og en del blåskjell. Etter en liten pause ble det sjokoladekake, eplekake, småkaker og konfekt til dessert. Nam! Edit: damn you autocorrect! Endret 9. desember 2012 av Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 9. desember 2012 #29874 Del Skrevet 9. desember 2012 Kalvestek, fløtegratinerte poteter, rødvinsaus og grønnsaker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilja Skrevet 9. desember 2012 #29875 Del Skrevet 9. desember 2012 Det blir ost og skinke pai med en enkel salat til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 9. desember 2012 #29876 Del Skrevet 9. desember 2012 I går skjedde fiasko nummer to på kjøkkenet. Ville prøve noe nytt igjen, og valget falt på den indiske retten "Handi Gosht" som jeg fant i et inspirasjonshefte til Rema 1000. Fulgte oppskriften men den endte likevel opp med å bli ganske brent underveis. Smaken på selve retten var uansett helt forferdelig, og jeg klarte ikke å spise mer enn en liten teskje. IKKE å anbefale! Min kjære samboer endte altså atter en gang opp med å spise en kvalmende middag, med et falsk smil rundt munnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 9. desember 2012 #29877 Del Skrevet 9. desember 2012 I dag blir det stek, stekte potetbåter og en deilig salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. desember 2012 #29878 Del Skrevet 9. desember 2012 Fattern inviterer på kalkun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 9. desember 2012 #29879 Del Skrevet 9. desember 2012 I går skjedde fiasko nummer to på kjøkkenet. Ville prøve noe nytt igjen, og valget falt på den indiske retten "Handi Gosht" som jeg fant i et inspirasjonshefte til Rema 1000. Fulgte oppskriften men den endte likevel opp med å bli ganske brent underveis. Smaken på selve retten var uansett helt forferdelig, og jeg klarte ikke å spise mer enn en liten teskje. IKKE å anbefale! Min kjære samboer endte altså atter en gang opp med å spise en kvalmende middag, med et falsk smil rundt munnen. Så i oppskriften, å den mangler masse krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larry Croft Skrevet 9. desember 2012 #29880 Del Skrevet 9. desember 2012 Kyllingfileter med spekeskinke. Mager cottage cheese og salat ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå