Gjest Gutt 16 Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Hei. Jeg har en tatovering på høyrearmen, det er av en drage og jeg angrer noe så sinnsykt på at jeg tok denne, ung og dum som det heter.. Jeg lurte på hvor mye det ville koste meg og fjerne denne, den ligger på overarmen er ca 16 cm lang og 13 cm bred med vingespenn. Jeg er ganske missfornøyd men den og vil ha den fjernet så fort som mulig. Det jeg lurer på er: Pris, Aldersgrense og Tid. Håper på svar Fort.
Gjest Opus Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Du må nok regne med noen tusen kroner, og endel smerte. Er mer smertefullt å fjerne enn å ta selve tatoveringen. Du må til 10-15 behandlinger og det kan fint være du ikke får tatoveringen helt fjernet. Jeg ville regnet med MINST 10.000kr, men det er umulig for oss å si en eksakt pris. Det er som regel gratis for konsultasjon, så du kan få et prisoverslag da. Det er som regel lov å dele opp beløpet. Jeg har en tatovering jeg ikke var fornøyd med, skulle jeg fjernet den ville det kostet over 15.000kr. Men jeg dro innom en tatovør, betalte 5000kr for en coverup og er DRIT fornøyd. Tatoveringen er dødskul og tatovøren var kjempeflink! Til neste gang, tenk deg over flere ganger før du setter noe permanent på kroppen din, og du bør ikke minst være gammel nok!
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Du må nok regne med noen tusen kroner, og endel smerte. Er mer smertefullt å fjerne enn å ta selve tatoveringen. Du må til 10-15 behandlinger og det kan fint være du ikke får tatoveringen helt fjernet. Jeg ville regnet med MINST 10.000kr, men det er umulig for oss å si en eksakt pris. Det er som regel gratis for konsultasjon, så du kan få et prisoverslag da. Det er som regel lov å dele opp beløpet. Jeg har en tatovering jeg ikke var fornøyd med, skulle jeg fjernet den ville det kostet over 15.000kr. Men jeg dro innom en tatovør, betalte 5000kr for en coverup og er DRIT fornøyd. Tatoveringen er dødskul og tatovøren var kjempeflink! Til neste gang, tenk deg over flere ganger før du setter noe permanent på kroppen din, og du bør ikke minst være gammel nok! Takk! Jeg har lenge vurdert å bare få en coverup, men jeg innså at det vare bar en svart flekk som kom til å gjøre voverupen mye mørkere uansett, så jeg får bare fjernet det vist ikke en pro. tatovør har noen tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå