Gjest Annaires Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Hei. Vet ikke om dette er rett sted på forumet, men... Jeg har bekhterevs og sover frykelig dårlig om natten pga rygg/bekkensmerter. Har prøvd tempurmadrass, med godt resultat. Det jeg lurer på er om det er noen som vet om man kan få støtte til å kjøpe en slik? Det koster jo utrolig mye. Har lett på revmatikerforbundet.no, men finner ingen svar.
Wildy Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Hør med legen din. Tempurmadrass vil jo være et hjelpemiddel,spørsmålet blir bare om det er et nødvendig hjelpemidel.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 De har ikke lengre tempurmadrass på hjelpemiddelsentralen, men noe som ligner (trykkavlastende materiale). Det må isåfall bli der du får det. Lege, fysio, ergoterapaut kan søke.
rachel who Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 En ting som kan være verdt å merke seg, det er at disse madrassene er veldig tung, spesielt når det skal skiftes på sengen. Var en som hadde en slik madrass og som ikke ville anbefale den videre p.g.a.
Gjest Annaires Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 (endret) Takk for svar! Skal til legen om en uke, så da får jeg ta det opp med henne der. En ting som kan være verdt å merke seg, det er at disse madrassene er veldig tung, spesielt når det skal skiftes på sengen. Var en som hadde en slik madrass og som ikke ville anbefale den videre p.g.a. Vet de er veldig tunge, men jeg har en samboer som kan skifte på sengen Endret 24. september 2010 av Annaires
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå