Gå til innhold

begynt på senter endeli!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

altså endeli tatt meg råd til å gjør noe med denne skrotten :_)

mandag 30 sykkel

onsdag egentrening som fokusere på forbrenning å styrke

fredag sirkel

så jeg lurer på å høre om dere har vært borti slikt opplegg, og deres erfaringer med å få strammere kropp betre kondis energi å slikt

hjalp det dere, lang tid tok det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

altså endeli tatt meg råd til å gjør noe med denne skrotten :_)

mandag 30 sykkel

onsdag egentrening som fokusere på forbrenning å styrke

fredag sirkel

så jeg lurer på å høre om dere har vært borti slikt opplegg, og deres erfaringer med å få strammere kropp betre kondis energi å slikt

hjalp det dere, lang tid tok det?

Det var jo veldig lite konkret. Du må sette opp et bedre program på hva du skal gjøre styrke og sirkeldagen (styrke dette også?) og varighet.

Jeg råder deg til å bruke et treningsprogram som allerede er laget i stedet for å finne opp hjulet på ny.

Sykkel, går ut i fra det er spinning du mener. De øktene pleier å være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag et sykkel el spinning da

onsdag eget prog, der skal jeg sykle 10 minutt gå på tredemølla 15 minutt ,så en halvtime styrke apparater og så 10-15 minutter step-crosstrainer til slutt.

fredag er det sirkeltime med instruktør. dette er på apparater med styrke. 60 minutter.

var dette mere konkret, og folk kan svare litt mere om de har prøvd et slikt program, og evnt da sine erfaringer med dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag et sykkel el spinning da

onsdag eget prog, der skal jeg sykle 10 minutt gå på tredemølla 15 minutt ,så en halvtime styrke apparater og så 10-15 minutter step-crosstrainer til slutt.

fredag er det sirkeltime med instruktør. dette er på apparater med styrke. 60 minutter.

var dette mere konkret, og folk kan svare litt mere om de har prøvd et slikt program, og evnt da sine erfaringer med dette???

Jeg har dessverre ikke prøvd noe tilsvarende. I utgangspunktet ser det bra ut.

Programmet ditt virker veldig fokusert mot kondisjonstreningen. Det er ikke noe å si på det.

Har du noen (realistiske) mål forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er det treningsveileder mente ville passe for meg utfra min helse situasjon.

samt mitt ønske å mål som du spør etter:mål

-betre kondis -strammere(slankere) kropp -å sterkere kropp

trur du dette er oppnåeli da?

etterhvert som jeg får komt igang så øker jeg kasnje på med 30 min spinning på lørdager også. og en time til med styrke i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette er det treningsveileder mente ville passe for meg utfra min helse situasjon.

samt mitt ønske å mål som du spør etter:mål

-betre kondis -strammere(slankere) kropp -å sterkere kropp

trur du dette er oppnåeli da?

etterhvert som jeg får komt igang så øker jeg kasnje på med 30 min spinning på lørdager også. og en time til med styrke i uka.

Selvfølgelig er målene oppnåelig!

Hvordan måler du dem?

Et godt motivasjonstips er å ha veldig konkrete mål. F.eks. Ta din egen kroppsvekt i knebøy. Løpe 3000m på en gitt tid. Komme et visst antall meter på Coopers test.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...