bubbissa Skrevet 23. september 2010 #1 Skrevet 23. september 2010 Tok browniesforma ut av ovnen og satte den til avkjøling. Da jeg noen timer senere skulle legge meg, tenkte jeg å se hvordan konsistensen hadde blitt. Skar litt i siden av kaka, og den er helt flytende inni. Mao er den ustekt inni! Satte forma i kjøleskapet. Kan jeg steke kaka på nytt i dag? Vil resultatet bli bra? Det er mange dyre ingredienser, blant annet 400 gram edel sjokolade i den, så har ikke lyst til å kaste den og begynne helt på nytt.
Strix Skrevet 23. september 2010 #2 Skrevet 23. september 2010 Jeg kan ikke helt tro det vil bli så bra, men det koster ingenting å prøve...
bubbissa Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 Lurer egentlig mest på om noen har erfaring med å gjøre dette?
Supraspinatus Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 mmm nam! Stor sjokolade-fondant
LineGourmet Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 mmm nam! Stor sjokolade-fondant Har ikke erfaring med halvstekte brownies, men vil tro det går helt fint å steke ferdig i dag
Topplue Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Dette har jeg gjort mange ganger...hehe steker ved litt lavere temperatur bare Og passer på at den ikke blir svidd på toppen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå