AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Lever du i en drømmeverden? Hvorfor vil du kalle det en drømmeverden og ikke den virkelige? Hvordan er det der? Har du gjort det lenge og hvordan begynte det? Hvor opphengt er du i drømmeverdenen din? Er du der bare der psykisk av og til som du rømmer til eller er den verden så "virkelig" for deg at du nesten vil si at den er virkelig?
Meridian Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jeg begynte ganske tidlig å dagdrømme meg bort til en eventyrverden. Kunne være helt borte, ganske lenge av gangen, men om noen ropte på meg eller prøvde å få kontakt med meg kom jeg fort tilbake til den vanlige verden igjen. Skulle å gjerne vært i drømmeverdenen min for alltid, det hadde vært litt av et eventyr
Alvina Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Vil vel si at jeg ofte lever i en drømmeverden, noen ganger fordi det hjelper meg å overleve. Skal prøve svare saklig: Lever du i en drømmeverden? Nei, ikke alltid men det skjer. Hvorfor vil du kalle det en drømmeverden og ikke den virkelige? Det vet jeg ikke, men ser forskjellen. Hvordan er det der? som vanlig, mer dramatisk på alle områder, men ofte ikke mer godt eller verre enn virkeligheten. Dvs jeg bestemmer jo der. Har du gjort det lenge og hvordan begynte det? Tror jeg var et barn og diktet eventyr og laget tegneserier på barnerommet. Hvor opphengt er du i drømmeverdenen din? Er du der bare der psykisk av og til som du rømmer til eller er den verden så "virkelig" for deg at du nesten vil si at den er virkelig? Gjennomgå hele emnet (åpner nytt vindu) Jeg har ikke tid til å forsvinne for mye i fantasien, i det daglige livet. Selvfølgelig er det virkelighet, det er en del av livet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå