Bi-Seksuell Skrevet 13. oktober 2010 #21 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg er en ung lang og syltynn gutt, og er veldig myk. Jeg suger meg selv rett som det er og får de villeste orgasmer av dette. For meg gir dette en superdigg opplevelse og nesten mine sterkeste orgasmer, så det stemmer ikke at jeg ikke føler noe lissom! Hvordan gjør du det ? Ville likt å prøve
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2010 #22 Skrevet 13. oktober 2010 Tja, jeg er over 1,90 høy, ikke spesielt myk, litt over snittet lang penis, og for meg er det fysisk umulig.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 14. oktober 2010 #23 Skrevet 14. oktober 2010 Hvordan gjør du det ? Ville likt å prøve Hei:) Jeg er veldig tynn å myk og funker ganske lett uten at jeg må brekke kroppen i stilling lissom! Jeg holder på en stund, runking, blir sugd av kjæresten også sånn at jeg er varm, myk og kåt før jeg suger meg selv. Da legger jeg meg på ryggen å slenger beina mine over hodet og tar meg selv i munnen, gjerne mens dama tar meg i rumpa med strap on! Det går ikke lenge før jeg rister kraftig å strammer kroppen av kramper og eksploderer av orgasme i munnen min, helt sinnsyke orgasmer får jeg av dette altså
Gjest Bianca28 Skrevet 14. oktober 2010 #24 Skrevet 14. oktober 2010 Jupp. Har prøvd og har gjort det. Flere ganger til og med... Når man var alene i huset selvfølgelig. Av innlysende årsaker jøss. Visste ikke at det gikk an en gang... Blir stadig fascinert av kg hmm
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #25 Skrevet 14. oktober 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Autofellatio Ganske utbredt og kjent fenomen. Egypt.. der har du et tema Dr Sahi Hawass på Discovery ikke har tatt opp...
Ung Frøken Skrevet 6. juni 2011 #26 Skrevet 6. juni 2011 Fascinerende! Jeg ante ikke at det var mulig.. Så en smule merkelig ut på Wiki-bildet, men unge, nyfikne gutter er vel mer kreative enn jeg trodde!
MadMax Skrevet 6. juni 2011 #27 Skrevet 6. juni 2011 Alle gutter har prøvd dette, men kun et fåtall som får det til. De som påstår de aldri har prøvd, vel, de lyver!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #28 Skrevet 6. juni 2011 Mangler fleksibiliteten. Kom til kukhodet til tross for rekordstor pikk Hadde jeg bare kunne de massasjetriksene jeg kan nå ;p (Trill en colaflaske under foten din i 2-3 minutter på begge føtter og du klarer 5-10 centimeter ekstra. Nå for tiden trengs det derimot ikke lengre, har ei søt jente som gjør det for meg. Små barn, store gleder? xD
Gjest Poll Skrevet 7. juni 2011 #29 Skrevet 7. juni 2011 Hadde kvinner kunnet slikke sin egen fitte, hadde de gjort det. Synd for dem 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå