Gå til innhold

Suge seg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som enten har, eller har forsøkt, å suge seg selv?

Som ung og desperat forsøkte jeg dette en gang - og klarte det! Lurer nå på hvor vanlig dette er, evt. uvanlig ..

ps. er heterofil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen her som enten har, eller har forsøkt, å suge seg selv?

Som ung og desperat forsøkte jeg dette en gang - og klarte det! Lurer nå på hvor vanlig dette er, evt. uvanlig ..

ps. er heterofil

Jupp. Har prøvd og har gjort det. Flere ganger til og med...

Når man var alene i huset selvfølgelig. Av innlysende årsaker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Vet ikke noe om hvor vanlig det er, og jeg kvalifiserer vel ikke egentlig kjønnsmessig til å svare, men tanken har nok slått mange, og da er det nok flere som har prøvd også. Det jeg egentlig skulle si var forøvrig at det er en scene med dette i en fin liten film som heter Shortbus - så da er det i hvertfall en person til i verden som har tenkt tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. da er jeg ikke den eneste ;)

påpekte at jeg er hetero da gleden av Å BLI sugd kan være forskjellig fra gleden av Å suge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd det... men, ikke helt min greie ! deilig å bli sugd, men foretrekker å bli sugd av andre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde enda ikke vært med en dame når jeg gjorde dette - men klart, foretrekker det selvsagt ;) Var vel mer av nyskjerrighet av hvordan det var å bli sugd ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av kjæresten min viste alle i guttegarderoben på ungdomsskolen hvordan det ble utført. :P Han klarte det visstnok jævelig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som var den første til å svare at jeg har prøvd det. Altså, du kjenner ikke mye til det når du gjør det på deg selv. Så det er ikke store vitsen sånn sett. Litt som å kile deg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøvde en gang, men ga opp da nakken sa klart og tydelig ifra at den ville komme til å knekke dersom jeg ikke droppa det. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tror de aller fleste usugde 14-16 år gamle gutter enter opp med å prøve. Selv fant jeg ut at jeg ikke var fleksibel nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Akershus

Kan noen av dere som har klart dere gi en oppskrift - anbefalt måte å gjøre det på? Har selv forsøkt, men synes umulig. Er så klart klar over basis måten, men må vel finnes noen gode "inside" tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jeansgutt21

Jeg er en ung lang og syltynn gutt, og er veldig myk. Jeg suger meg selv rett som det er og får de villeste orgasmer av dette. For meg gir dette en superdigg opplevelse og nesten mine sterkeste orgasmer, så det stemmer ikke at jeg ikke føler noe lissom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha så rar dere er!!!! :popcorn:

:fnise: Jah, jeg satt her og fikk rare bilder i hodet av akrobatiske hesblesende menn nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::fnise: Menn... og når man spør i all uskyldighet, så ser de på deg som om du krabba frem fra en stein, og blånekter og erklærer alle som måtte prøve for rablende tullinger. :regn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

En kompis av meg var i ekstase da han fant en film av det på xhamster. Han viste meg det i mattetimen! :skratte:

"Det der skal jeg prøve!"

"...TMI."

Om han var fleksibel nok til å få det til har jeg ikke spurt om ennå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jah, jeg satt her og fikk rare bilder i hodet av akrobatiske hesblesende menn nå!

Ja haha! jeg trodde det var fysisk umulig jeg? Trodde det var tull da jeg så innlegget først. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...