Gå til innhold

Skal ta teoriprøven i morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har bestemt meg for å ta teorien på bil i morgen, og har lest igjennom boka tilsammen to ganger, svart på spørsmål i ei oppgavebok og tatt noen prøver på teoriproven.no.

Noen som har flere tips til å få stoffet til å sitte?

Og hva fikk du om på din prøve?

ALT av hjelp på alle områder innenfor tema "Teoriprøven på bil" er til stor glede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som du er klar. Enten så sitter stoffet eller ikke. Det er jo umulig å vite hvilken spørsmål du får, så det er bare å gjøre det beste du kan. En ting du kanskje kan gjøre er å få noen til å ta for seg side for side i teoriboken og stille deg spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er bra at du bare har bestemt deg for å ta teoriprøven,det samme gjorde jeg da jeg tok den:)

Jeg leste gjennom boken 2-3ganger,for så å svare i oppgaveboka! Kjempesmart å ta tester på nett. Jeg tok slike tester mange ganger,så jeg fikk bestått på de flere ganger på rad:) Det får opp selvtilitten:)

Jeg fikk spm om vikeplikt,motorveier,mange skilt,føre osv.Husk ingen prøve er lik!

Lykke til,og fortell hvordan det gikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teoriprøven er ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Jeg tok teoriprøven for 3 år siden. Mange av svaralternativene var nesten latterlige, som for eksempel "Hvor lenge skal du se i sladrespeilet? a) 1 sekund b) 5 sekunder c) man skal ikke bruke det." Noen spørsmål var selvfølgelig vanskeligere enn andre. Men det er bare å tenke seg litt om hva man har sett og erfart i trafikken. Mye er veldig logisk.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...