Gå til innhold

En løsning for søtsugne slankere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som vet hvor mye kalorier og karbohydrater som er i slushen (Brain Cooler) som man kjøper på Narvesen? Altså når du forsyner deg fyller man et beger og tar med sugerør. Hvor mye er det i et slikt beger?

Har en fornemmelse av at dette kan være både hyggelig og ikke for karbo- og kaloririkt. Håper ihvertfall det.

Noen som har peiling? Blir isåfall veldig glad!! :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Noen som vet hvor mye kalorier og karbohydrater som er i slushen (Brain Cooler) som man kjøper på Narvesen? Altså når du forsyner deg fyller man et beger og tar med sugerør. Hvor mye er det i et slikt beger?

Har en fornemmelse av at dette kan være både hyggelig og ikke for karbo- og kaloririkt. Håper ihvertfall det.

Noen som har peiling? Blir isåfall veldig glad!! :popcorn:

http://braincooler.no/index.php?side=fakta

15 karb per 100 gram

Skrevet

Noe som i praksis vil si 15 gram sukker per 100 gram.

Skrevet

Ja det så jeg og, men det sier meg ikke noe, hvor mye er det i et glass? Er det 100 gram i ett glass?

Skrevet

100 gr er 1 dl.

Skrevet

Nei, det er nok heller 4-500 gram.

Skrevet

Jeg klarer ikke desiliter osv. jeg aner ikke hvor mye en desiliter er i størrelse! :lete:

Men takk til deg, siste innlegg, som forklarer for meg. Så det er ca 4-500 gram i Slush-glasset? Altså rundt 60 karbohydrater i det ene glasset? :trist: Det er jo masse!!

Skrevet

Ågidameien så mange carbs!111

Skrevet

Kan ikke noen svare seriøst? Er det helt umulig å si hvor mye kalorier det er i slush-glasset?

Skrevet (endret)

Det er nok en del karb og kcal i det glasset. Kan tenke meg at et glass inneholder ca 3dl. Drikk heller lettbrus om du er på slankern.

Endret av venus_
Skrevet

Tenkte egentlig at slushen omtrent var som lollipop, rundt 100 kalorier, men tydelig at slush og lolipop er to ganske forskjellige varer kalorimessig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...