casting Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 husker med lengsel en fantastisk oppskrift på sjokoladekake - den kom fra hjemmet eller glad i mat (det ica-bladet) en gang for lenge siden, og jeg har mistet den! Den var fantastisk fin, laget med honning, mel, smør (smeltet, tror jeg) og kakao (tror jeg). Husker kaka som både veldig god og veldig enkel å lage. håper noen kan hjelpe?
Charlie28 Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 hei. Jeg vet desverre ikke hvilken kake du snakker om, men jeg ville bare gi deg et lite tips. Det er en sjokoladekake som er helt sykelig god (her snakker vi orgasme på fatet ) Denne snakker jeg om: http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?2260 Den ser gjerne ikke så spesiell ut, men jeg har prøvd sikkert over 100 ulike oppskrifter, og denne slår alle langt ned i støvlene alltid!! Masse lykke til..
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Hei! Du kan ta en titt her: Glad i Mat - ICA. Litt å bla gjennom, men er verdt det sålenge du finner kaken!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå