AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Jeg gikk på loette i 1 år, og nå har jeg begynt på microgynon, har gått på de i 1 uke nå. Når jeg har fullført brettet, kan jeg begynne rett på neste brett da og hoppe over mensen? Eller må jeg gjøre ferdig de 3 første brettene, før jeg kan begynne å hoppe over mensen slik jeg pleide med loette?
SmallTalk Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Det er vel ikke noen grunn til at du skal vente med å utsette mensen. Det værste som kan skje er at du får mellomblødninger eller at mensen kommer alikevel. Prøv og se, du.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Det er vel ikke noen grunn til at du skal vente med å utsette mensen. Det værste som kan skje er at du får mellomblødninger eller at mensen kommer alikevel. Prøv og se, du. ok. For husker når jeg begynte med loette, fikk jeg beskjed om å ikke utsette mensen før de tre brettene var tatt. Men skal prøve vil ikke ha det i høstferien..
Gjest Uglefot Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Jeg bruker microgynon og hopper over mensen hele tiden..funker fint Men vi kan jo reagere forskjellig på det. når jeg skriver reagerer så tenker jeg på om en blødning vil komme uansett eller ikke etter en stund.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå