Gå til innhold

så sliten

Fremhevede innlegg

Gjest anonym***
Skrevet

hei :)

kunne virkelig trengt noen råd akkurat nå. har strevet med spiseforstyrrelser i over 8 år nå, gikk til psykolog omtrent 2 ganger i uken før, + hadde mye kontakt med lege og andre innen dette feltet. det hjalp virkelig å prate ut og vite at hver gang det var noe jeg måtte få ut, hadde jeg en person å gå til, ringe til. jeg ble etterhvert innlagt og var der i kunn 4- 5 uker. jeg klarte rett og slett ikke mer. trodde jeg var frisk og skulle ut i verden å leve livet. kuttet heldigvis ikke all terapi ute og har fortsatt litt kontakt med en av psykologene.men ettersom pengene ikke rekker til har jeg ikke råd til å gå til psykolog lengere. får meg ikke jobb, og har heller ikke energi til å jobbe. får heller ikke noe støtte. jeg er bare 20 år gammel og jeg er så forvirret og lei. vet ikke hva jeg skal gjøre. hva skal en person gjøre når en har vært syk i såpass lang tid, er deprimert og utslitt, men kan ikke få hjelp pga.penger.

jeg har ingen å prate med, ingen som forstår meg og jeg føler meg helt alene. jeg vil være den personen jeg en gang var, ei glad og positiv jente, som tok alltid i et tak og aldri gidde opp. jeg har ikke gidd opp, ellers hadde jeg stengt meg bort fra verden for lenge siden. jeg er fortsatt her og prøver. vær dag er et slit og jeg vil bare ha en dag som føles bra.

det er et tøft liv og jeg prøver virkelig mitt beste akkurat nå, er ute blandt venner, trener, holder på som en frisk person, men innerst inne er jeg i ferd med å bryte sammen.

jeg tenker ettersom jeg ikke har behandling lenger, kanskje det er bare best å fortsette slik som nå og holde fast når bølgene kommer. kanskje de roer seg med tiden, eller kanskje det er bare slik livet mitt skal være.

er vell egentlig ingen spørsmål som ligger i dette inlegg. bare ønsker andre om å dele tanker til meg. kanskje jeg får litt insikt i hvordan andre har det, hvordan dere andre har klart det. for jeg er seffølgelig ikke alene om å ha en psykisk lidelse.

takk uansett:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke gå og ha det slik. Har du prøvd og kontakte legen din og forklare problemet ang. penger og behandling. har selv hatt spiseforstyrrelser så vet at dette er en dyr sykdom. Har gått i terapi også.

Vil og anbefale at du tar kontakt med Interessegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser

på tlf 22 94 00 10. De kjenner nok til denne problem stillingen og kan sikker være behjelpelig med informasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...