Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Jeg er stortsett alltid tett i nesen når jeg skal sove. Uansett. Er som regel ikke det til vanlig, men akkurat når jeg legger hodet på puta tetter det seg til. Har god lufting i rommet, og sover med hodet ganske høyt. Likevel er jeg altså tett. Tips?
tineline Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Jeg lider også av dette, og bruker nasonex nesespray morgen og kveld, noe som gjør at jeg får puste. Har også blitt neseoperert for 15 år siden for dette (boret hull i neseveggen for å åpne opp), noe som hjalp betraktelig. Hos meg har det sammenheng med astma. Jeg blir verre dersom det er støvete i rommet. Ta kontakt med legen! Nesespray kan fås på blå resept og koster ikke mye.
Gjest CandyPanty Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Nesespray ødelegger slimhinnene. Bruk heller saltvannsoppløsning og skyll med det!
tineline Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Nesespray ødelegger slimhinnene. Bruk heller saltvannsoppløsning og skyll med det! Rettelse: vanlig nesespray ødelegger slimhinnene. For enkelte slimhinner har saltløsning virkelig ingenting for seg. Nasonex består av antihistaminer og roer faktisk overaktive slimhinner på ulike typer allergikere eller andre med rhinitt. Jeg har brukt det i ca ti år, og status på mine slimhinner er uendret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå