Gå til innhold

begyne på senter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ifølge treningsveilederen så vil han at jeg med min helse at jeg skal starte med

mandag: 30 minutter sykkel

onsdag: eget program med fokus på forbrenning

fredag: 45 minutt sirkel

dette blir jo kondis mandag, forbrenning onsdag og styrke på fredag.

er det noen som har erfart å ha et slikt opplegg ? har dere tru på at jeg vil merke betre kondis å evnt noe strammere kropp iløået av et par tre måneder?

skal jo tren i lengre tid selfølgelig, å skal gjør endringer med kostholdet også nå da. JA

og er veldig på bunn angående kondis å styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du skriver en del innlegg her om hvor mye du kan forvente å gå ned, hva som vil fungere, hvordan stramme opp.

Ingen her kan vite det, fordi det har også å gjøre med intensitet og kosthold. Begynner man å trene så merker man som regel innen kort tid at noe skjer i kroppen, men for andre kan det ta lang tid. Dessuten så merker man det raskere på formen enn på vekta vanligvis. Om du spiser bra sunn mat og er mye aktiv, da f.eks i tillegg til hverdagsaktivitet + trening så kommer du sannsynligvis til å merke forskjell på klær. Om man sitter inne hele dagen og ikke gjør noe som helst, kun trener om kvelden så kan man jo tenke at denne aktiviteten ikke utgjør så mye, fordi andre mennesker er ofte mer i aktivitet om dagen, de går til bilen, til bussen, til trikken, til butikken etc og får daglig bevegelse der. Nå vet jeg jo ikke hva du gjør.

Jeg tror ikke du har startet å trene noe særlig enda? Sett igang idag! man går ikke ned i vekt av å skrive innlegg på KG; ut på tur :) Om du ikke har noe særlig hverdagsaktivitet så anbefaler jeg deg å også gå tur hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vel ikke skrevet alle innlegga her på KG vel?

og jeg skreiv at jeg SKAL begynne. og det jeg lurte på om folk har fått veiledning å på den oppsette måten som det jeg skreiv.

kontrakten er skrevet, giro straks betalt. og JA dette ble gjort i går, skal møte opp IDAG å trene!

noen som hatt slik treningsopplegg og vil dele erfaringene sine om utvikling av kondis forbrenning og styrke med dette

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...