AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Hei! Har sånn plutselit, out of nowhere, fått underlivssopp! ÆÆ, jeg synes det er skikkelig tabu å skrive om, for jeg føler meg så sinnsykt ekkelt. Vet jo at det er normalt osv, men hadde aldri trodd at det skulle skje med meg. Jeg vet jo egentlig ikke om det er sopp da, men det er litt merkelig utflod og litt kløing/stikking i underlivet.. Men sååå kom jeg over et forum der de diskuterte at underlivssopp var et normalt tegn på graviditet. Så kom jeg til å tenke på at jeg glemte p-piller, hadde sex... og plutselig fikk sopp. Hipp hurra! Kom til å tenke på at jeg har klaga til kjæresten over vonde pupper i en stund nå, så slo det meg plutselig at "herregud, kan jo hende jeg er gravid!" Sparka kjæresten i baken, og fikk han til å bokstavlig talt løpe ned til apoteket for å kjøpe tester. Det hadde han jo ikke tenkt, for jeg tok den jo ikke før i dag tidlig uansett :D Den var negativ da.. Noe jeg i bunn og grunn er utrolig lettet over. Men det kan jo hende det var for tidlig å teste.. så jeg kommer til å ta en ny om et par dager.. Poenget mitt var vell bare om det fantes noen her inne som har fått sopp som et gravidietssymptom??
Britt Banditt Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Du får ikke sopp fordi du er gravid, men det blir lettere å få det som gravid. Når skulle du hatt mensen da?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Man får det vell på grunn av hormonendringer (når det gjelder graviditet). Jeg veit ikke når jeg skulle hatt mensen. Jeg klussa til alt noe helt sinnsykt etter at jeg glemte pillene.. og fikk blødningen, så bestemte jeg meg bare for å vente å se om mensen kom (som skulle vært i disse dager, om jeg ikke ta helt feil) så tenkte jeg å starte på igjen når mensen kom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå