Gå til innhold

Menn og barbering nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca28

Men herregud da. Når ble det feil å ha forskjellige preferanser? Jeg vil at kjæresten min skal ha mye hår der nede, om jeg hadde foretrukket noe annet, hadde jeg da sagt ifra. Men å kreve det ville jeg ikke gjort, når det gjelder ting som dette her. Virker som du virkelig har valgt deg dette til kampsak, og det synes jeg rett og slett er tåpelig. Det er lov å ha preferanser, men man kan ikke dytte sine preferanser over på andre mennesker. Jeg har ikke noen interesse av at kjæresten min skal "bedre forholdene", da jeg synes forholdene der nede er bra. Og barbering er ikke sunt. Selv har ei venninne som fikk en infeksjon hun måtte ta antibiotika for pga intimbarbering. Sopp har jeg selv fått mer enn en gang, og lurer på om det er en sammenheng, det er visst veldig vanlig, og få ting er så ubehagelig. Må legge til at jeg har vært forsiktig med å bruke ren høvel og "gode produkter". Noen har tydeligvis ikke godt av å barbere seg, og når flere av oss klarer seg helt fint med hårete partner, hvorfor ha så mye imot det? Det påvirker jo ikke deg.

Fint for deg at du liker mye hår da, klart du skal få lov å like det om du vil, selv om jeg personlig ikke helt klarer å forstå det, men men smaken er som baken.

Tror det hun prøver å si er at menn burde forstå at det fins kvinner som ikke liker masse hår der også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest24

Ja ikke sant. Menn har i mange år allerede omtrent krevd at vi kvinner skal være glattbarberte, da syns jeg at vi kvinner kan kreve det samme fra dem.

Også enig med deg i resten av det du skriver

Du har 100 % rett. :Nikke:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3
Ja ikke sant. Menn har i mange år allerede omtrent krevd at vi kvinner skal være glattbarberte, da syns jeg at vi kvinner kan kreve det samme fra dem.

Når har menn krevd at kvinner skal være glattbarberte?

Når ble dette vedtatt på stortinget?

At du lot deg herje av menn sine meninger om ditt kjønnsorgan er ditt problem. Ikke mitt.

Så, å "kreve" noe tilbake kan du bare glemme.

Endret av Eventyr3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Når har menn krevd at kvinner skal være glattbarberte?

Når ble dette vedtatt på stortinget?

At du lot deg herje av menn sine meninger om ditt kjønnsorgan er ditt problem. Ikke mitt.

Så, å "kreve" noe tilbake kan du bare glemme.

Hææ ikke prøv å nekt. Vet om flere som krever det. Og jeg forstår det godt. full bush er ekkelt

Endret av Bianca28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest tiltrukket av menn som er eldre enn meg selv, og jeg har aldri møtt noen som har barbert seg nedentil, men noen som har stusset litt med saks. Syns egentlig ikke sånne ting er spesielt nøye, men om jeg får velge så blir det med hår :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du må gjerne himle med øynene du, unge dame.

Leser fra både deg og andre at dere foretrekker hår. Jeg ville uansett ikke ligget med ei dame som ikke var barbert (i det minste stusset) der nedentil.

Ja, ja... Normale folk barberer seg nedentil. Kvinner, som menn. Her var også en mann på 47 år som selv sa at han barberte seg selv nedentil tidligst for ca. 20 år siden (kudos til deg, mann 47), noe som tyder på at dette ikke er et nytt fenomen. Selv om det kanskje var regnet som uvanlig for 20 år siden. Desto mer grunn til å gi credit til folk som faktisk gjorde det på den tida! Ære være dere!

Det er ikke noe som er mindre tiltalende enn ei mus dekket av skog, ei heller en penis som er tilsvarende. Pføy!!

Neste gang du og dere andre likesinnede poster er dere kanskje kommet tilbake fra steinalderen?

Jøss. Alvorlig talt, hvor får du det fra at du veit alt om hva "normale folk" gjør med underlivet sitt? Fordi du synes glatt er det eneste akseptable alternativet, står du fritt til å dømme alle andre nord og ned? Skjerp deg, mann. Dine preferanser må du gjerne komme med, men å påstå at akkurat disse (pussige, etter min mening) preferansene er det eneste akseptable i samfunnet, er virkelig bare latterlig.

Personlig skjønner jeg ikke helt at det går an å tenne på eller være kjæreste med et menneske man synes er ekkel i naturlig tilstand. Hva er greia med det? "Du barbere deg(eller dusje to ganger daglig eller whatnot) ellers gidder jeg ikke ha sex med deg"?? Folk dusjer og barberer og parfymerer og pynter og fikser og kamuflerer så mye at de glemmer hvordan mennesker egentlig er, og så synes de det er ekkelt når de ser det.

Min kjære er det deiligste mennesket jeg kan tenke meg. Han lukter bedre enn noen parfyme, og hårene kan han få lov til å beholde; de er myke og hyggelige, og får man et i munnen kan man jo faktisk bare ta det ut. Selv stusser jeg når jeg føler for det, fordi jeg personlig synes det ser ryddigere ut. Hva han gjør er meg i grunnen nokså likegyldig, men jeg kan ikke helt se for meg at det er spesielt stas å kose med en pung med skjeggstubb. (Ei heller sove på en brystkasse med skjeggstubb, :fnise: ) Dessuten vil jeg mye heller at han skal bruke tiden sin på å kose med meg, i stedet for å bruke masse tid, krefter og penger på pynting og hårfjerning (og påfølgende grundig stell for å unngå alle komplikasjonene)...

Jeg synes forøvrig det er noe definitivt merkelig med en mann som med glede bruker skarpe kniver når han skal stelle med utstyret sitt. (Det går forsåvidt for jenter også)

Men hva du vil, men ikke innbill deg at det er en selvfølge at alle andre mener det samme, er du snill. Det er nemlig ikke helt umulig at det finnes jenter som synes den glattbarberte barnekroppen din er like kjip som det du synes om oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Alvorlig talt, hvor får du det fra at du veit alt om hva "normale folk" gjør med underlivet sitt? Fordi du synes glatt er det eneste akseptable alternativet, står du fritt til å dømme alle andre nord og ned? Skjerp deg, mann. Dine preferanser må du gjerne komme med, men å påstå at akkurat disse (pussige, etter min mening) preferansene er det eneste akseptable i samfunnet, er virkelig bare latterlig.

Personlig skjønner jeg ikke helt at det går an å tenne på eller være kjæreste med et menneske man synes er ekkel i naturlig tilstand. Hva er greia med det? "Du barbere deg(eller dusje to ganger daglig eller whatnot) ellers gidder jeg ikke ha sex med deg"?? Folk dusjer og barberer og parfymerer og pynter og fikser og kamuflerer så mye at de glemmer hvordan mennesker egentlig er, og så synes de det er ekkelt når de ser det.

Min kjære er det deiligste mennesket jeg kan tenke meg. Han lukter bedre enn noen parfyme, og hårene kan han få lov til å beholde; de er myke og hyggelige, og får man et i munnen kan man jo faktisk bare ta det ut. Selv stusser jeg når jeg føler for det, fordi jeg personlig synes det ser ryddigere ut. Hva han gjør er meg i grunnen nokså likegyldig, men jeg kan ikke helt se for meg at det er spesielt stas å kose med en pung med skjeggstubb. (Ei heller sove på en brystkasse med skjeggstubb, :fnise: ) Dessuten vil jeg mye heller at han skal bruke tiden sin på å kose med meg, i stedet for å bruke masse tid, krefter og penger på pynting og hårfjerning (og påfølgende grundig stell for å unngå alle komplikasjonene)...

Jeg synes forøvrig det er noe definitivt merkelig med en mann som med glede bruker skarpe kniver når han skal stelle med utstyret sitt. (Det går forsåvidt for jenter også)

Men hva du vil, men ikke innbill deg at det er en selvfølge at alle andre mener det samme, er du snill. Det er nemlig ikke helt umulig at det finnes jenter som synes den glattbarberte barnekroppen din er like kjip som det du synes om oss.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Jøss. Alvorlig talt, hvor får du det fra at du veit alt om hva "normale folk" gjør med underlivet sitt? Fordi du synes glatt er det eneste akseptable alternativet, står du fritt til å dømme alle andre nord og ned? Skjerp deg, mann. Dine preferanser må du gjerne komme med, men å påstå at akkurat disse (pussige, etter min mening) preferansene er det eneste akseptable i samfunnet, er virkelig bare latterlig.

Personlig skjønner jeg ikke helt at det går an å tenne på eller være kjæreste med et menneske man synes er ekkel i naturlig tilstand. Hva er greia med det? "Du barbere deg(eller dusje to ganger daglig eller whatnot) ellers gidder jeg ikke ha sex med deg"?? Folk dusjer og barberer og parfymerer og pynter og fikser og kamuflerer så mye at de glemmer hvordan mennesker egentlig er, og så synes de det er ekkelt når de ser det.

Min kjære er det deiligste mennesket jeg kan tenke meg. Han lukter bedre enn noen parfyme, og hårene kan han få lov til å beholde; de er myke og hyggelige, og får man et i munnen kan man jo faktisk bare ta det ut. Selv stusser jeg når jeg føler for det, fordi jeg personlig synes det ser ryddigere ut. Hva han gjør er meg i grunnen nokså likegyldig, men jeg kan ikke helt se for meg at det er spesielt stas å kose med en pung med skjeggstubb. (Ei heller sove på en brystkasse med skjeggstubb, :fnise: ) Dessuten vil jeg mye heller at han skal bruke tiden sin på å kose med meg, i stedet for å bruke masse tid, krefter og penger på pynting og hårfjerning (og påfølgende grundig stell for å unngå alle komplikasjonene)...

Jeg synes forøvrig det er noe definitivt merkelig med en mann som med glede bruker skarpe kniver når han skal stelle med utstyret sitt. (Det går forsåvidt for jenter også)

Men hva du vil, men ikke innbill deg at det er en selvfølge at alle andre mener det samme, er du snill. Det er nemlig ikke helt umulig at det finnes jenter som synes den glattbarberte barnekroppen din er like kjip som det du synes om oss.

jeg syns det er ekkelt at du liker hårete damer, jeg ville ikke vært med en som faktisk foretrakk at jeg var hårete. Noen jenter liker faktisk å barbere leggene og kjønnshår og under armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

:klappe:

Trampeklapper her og.

Om en mann ikke vil ha sex med meg fordi jeg ikke er glattbarbert, da tror jeg at den mannen kan forsvinne ut døra og finne seg noen andre om det er så små ting som skal til.

Er glad jeg har en mann som tenner på en naturlig kvinnekropp, med hår og det hele. Jeg tenner på min mann også, akkurat slik han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

jeg syns det er ekkelt at du liker hårete damer, jeg ville ikke vært med en som faktisk foretrakk at jeg var hårete. Noen jenter liker faktisk å barbere leggene og kjønnshår og under armene.

Øøøh, du syns det er ekkelt at noen andre mener noe annet enn deg? Så nå er det ikke bare hår somer "ekkelt", deet at noen liker det naturlige er ekkelt det og.. du har nå litt å slite med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Øøøh, du syns det er ekkelt at noen andre mener noe annet enn deg? Så nå er det ikke bare hår somer "ekkelt", deet at noen liker det naturlige er ekkelt det og.. du har nå litt å slite med da.

alt skal ikke på død og liv være hundre prosent naturlig. Hadde det skulle vært sånn hadde vi ikke kunnet dusja med hverken såpe eller shampo, ikke brukt fuktighetskrem mot tørr hud eller noen hudpleieprodukter, ikke brukt engangsbind når man hadde mensen, aldri klipt håret, aldri fjerna sjegget (menn altså) og gått rundt med fullt julenisseskjegg, ikke pynta seg på noen måte, ikke bruks fine klær, smykker, sminke, parfyme, deodorant, kanskje til og med ikke dusja, man skulle være så naturlig at man kun lukta naturlig kroppslukt og stinka svette. ja jeg mener det er ekkelt om folk liker det som er sååå naturlig ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

alt skal ikke på død og liv være hundre prosent naturlig. Hadde det skulle vært sånn hadde vi ikke kunnet dusja med hverken såpe eller shampo, ikke brukt fuktighetskrem mot tørr hud eller noen hudpleieprodukter, ikke brukt engangsbind når man hadde mensen, aldri klipt håret, aldri fjerna sjegget (menn altså) og gått rundt med fullt julenisseskjegg, ikke pynta seg på noen måte, ikke bruks fine klær, smykker, sminke, parfyme, deodorant, kanskje til og med ikke dusja, man skulle være så naturlig at man kun lukta naturlig kroppslukt og stinka svette. ja jeg mener det er ekkelt om folk liker det som er sååå naturlig ja

Så, du mener seriøst at andre folk sine MENINGER er ekle?? haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg vet er å støte på en glattbarbert penis. Det får noe veldig bra, til å se veldig dumt ut.

Trimming - ja. Barbering - overhodet ikke.

Synd at folk gjør ting med kroppen sin som er direkte turn-off. Barbering av mannlige kjønnsorganer gjør at penis ser ut som en alien. Ikke bra.

Menn: Behold noe hår! Vær så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bianca28

Verste jeg vet er å støte på en glattbarbert penis. Det får noe veldig bra, til å se veldig dumt ut.

Trimming - ja. Barbering - overhodet ikke.

Synd at folk gjør ting med kroppen sin som er direkte turn-off. Barbering av mannlige kjønnsorganer gjør at penis ser ut som en alien. Ikke bra.

Menn: Behold noe hår! Vær så snill!

er jo ikke hår på selve stakan uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Syns det er litt trist at denne trenden har blitt så veldig "selvfølgelig".

Sier ikke at folk skal være 100% naturlige som noen reagerer på lengre opp her, men man trenger vel strengt tatt ikke fjerne alt det naturlige her heller.

Syns det er trist når jeg hører historier om barn/unge ungdommer som får hår på underlivet og tror at de er freaks og begynner å barbere det bort med en gang, barn som vokser opp i den tro at hår er ekkelt og unaturlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Haha, da er jeg ekkel da, siden jeg har en annen preferanse enn deg. :skratte:

Nei DU er ikke ekkel, men akkurat den meningen syns jeg er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...