koldbruna Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg og min mann kjøpte oss begge slike tlf. På fredag ble min manns tlf svart.Ikke ville den lade og ikke fikk vi til å slå den på igjen.I dag leverte vi den inn til reprasjon. I butikken fikk vi vite at det er en software feil på enkelte av disse tlf. Jeg håper bare at den kommer tilbake som ny igjen. Vi sender mye mms bilder og meldinger da disse jo er gratis og sende,men jeg tror da ikke dette kan være grunnen til at min manns tlf ikke fungerer? Noen som vet?Noen som vet hvor mange meldinger man kan ha på tlf før den klikker helt? Min bruker å slå seg av når jeg har over 35 meldinger,da er det bare og slette. Koldbruna
Gjest Zalomine Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 aldri vært borti at telefonen slår seg av, av at der er for mange meldinger, da pleier den bar si fra om at minnet er fullt... For denne telefonen står det i "boka" at hvor mange leldinger er er plass til avhenger av størrelsen på dem, og hvor mye av minnet du har brukt på ringetoner, spill etc. Har forøvrig ikke hatt noen problemer med min 3510i i løpet av de 2-3 ukene jeg har hatt den i alle fall.
Edie Skrevet 6. oktober 2003 #3 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har hatt min i fire-fem mnd nå, og ingen problemer. Sender også for det meste mms (er jo gratis :D ) til de som har mms-tlf.
Ursula Skrevet 6. oktober 2003 #4 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har aldri hatt problemer med denne telefonen, når minnet er fullt får jeg beskjed om det, den slår seg aldri av.
Marianne Skrevet 6. oktober 2003 #5 Skrevet 6. oktober 2003 Min har aldri slått seg av når det er fullt minne. Først får jeg opp lenge før. Meldingsminne nesten fullt. Så kommer etter at jeg ikke gidder slette da Ikke plass til nye meldinger. Hvilken software versjon har du på din da?
koldbruna Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg vet ikke hva softwaren heter,men den er nå sendt til reprasjon,og jeg håper bare at de klarer og fikse den,for min mann er avhengig av mobilen sin. Jeg ringte i dag og snakket med en i Nokia og han sa at 55 av 100 mobiltlf fra Nokia blir sendt de hver dag.Pga softwarefeil,produktfeil osv. Dette synes jeg hørte mye ut. Koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #7 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har ikke hatt min mange ukene, men hittill er jeg veldig fornøyd med den. Ikke hatt noen problemer enda. Jeg vet det er noen nettbutikker blant annet som har sluttet å selge Nokia i protest fordi det er så utrolig mange det er feil med. Det sier jo litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå